Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

over 10 minuten ong. werken maar lig nog in bed, vanmiddag ff op dorp kijken want er is markt, en dan verder aan mn scooter :)
 
06.00 Wekker
07.00 Werken
13.00 Eten en potje pokeren
15.00 Met de gf wat leuks doen en eten in de stad
Daarna zien we wel:)
 
3 uur voetballen, daarna lekker bij de kantine buiten pilsje doen als het mooi weer is, ander binnen:p, daarna door naar de stad:).
 
Net kamer zo goed als af gemaakt voor zover mogelijk.
Zometeen werkbespreking
Daarna gelijk door naar dinnetje.
 
Met dinnetje bij me zus, zwager + nichtje + verse neefje :)+) op visite geweest, heeeeerlijk biertje gedaan in de achtertuin. :#
Daarna uit eten geweest met dinnetje en me ouders, was gezellig. :)

Nu ff een presentatie in elkaar flansen...
 
Last edited:
Net in de gym geweest, nu eerst even chillen. Daarna leren, leren en leren... Kijken of het lukt met dat mooie weer :|.
 
Zit ook al even naar collegesheets te kijken, zonder dat ik iets opschiet :+

Dat heb ik ook echt. Collegesheets later terugkijken heeft echt weinig nut. Het kan wel nut hebben maar dan moet je ook boeken enz. erbij gaan pakken en aangezien ik morgen al tentamen heb gaat dat per college te veel tijd kosten...
 
Dat heb ik ook echt. Collegesheets later terugkijken heeft echt weinig nut. Het kan wel nut hebben maar dan moet je ook boeken enz. erbij gaan pakken en aangezien ik morgen al tentamen heb gaat dat per college te veel tijd kosten...

Het haalt wel veel terug, maar tentamens zijn vaak toch te gedetailleerd om iets aan de sheets te hebben.. Richtlijn voor wat belangrijk is om goed te leren (uit boek) idd ;)
 
Back
Top