Het grote "wat ga jij doen vandaag" topic

Succes :*


Ben net eindelijk een beetje wakker, ben al vanaf 6 uur op me werk :p Moet nog tot 2 uur
Dan ga ik vanmiddag even naar me zus, die is gisteren geopereerd dus ff kijken hoe het met der is :)
Voor de rest eigenlijk niet veel boeiends, iig vroeg naar bed zodat ik morgenvroeg niet zo rot ben!
 
Presentatie in elkaar flansen, presentatie en naar andere luisteren, leren in tussenuren, daarna tentamen, dan eten thuis, sportschooltje, naar gf.
 
Vandaag met dinnetje terrasje in Noordwijk gepakt.
Daarna even bij de Keukenhof geweest. :+
En vanavond gewerkt.
 
Mn ma wordt vandaag Sarah. Eind van de middag surprise party, maar moet zo er al heen om cateraar binnen te laten. Gelukkig staat er een Wii :D
 
Mn ma wordt vandaag Sarah. Eind van de middag surprise party, maar moet zo er al heen om cateraar binnen te laten. Gelukkig staat er een Wii :D

Feli kerel! In ieder geval erg leuk cadeau!

Vandaag:
- Uitslapen van stappen
- 9 holes @ golfbaan gelopen.
- In zon gezeten met drankje
- 90 minuten gevoetbalt
- Vanavond naar park
- Studio voetbal in bed kijken
 
Eerst even naar de rivier, in de zon een pilsje drinken op het terras, dan om een uurtje of 9 de stad in, van bar naar bar wat tapas eten, daarna naar alfalfa en een biertje doen!

Heerlijk leventje in zuid-spanje:D
 
Uitgeslapen en F1 gezien, daarna ff bij wat maatjes wezen kijken met de sprintertjes..

Und daarna nog ff rondje op een waterscooter wezen blazen8)
 
Al 4 uur niks te doen op werk. Ongespoten bumperdelen ff gepoetst van de auto, ziet er weer als nieuw uit 8).
Moet nog werken tot half 11 en dan ga ik met een maat een blow roken.
 
Met dinnetje hele dag in Egmond aan Zee geweest en daar uit eten geweest. :love:
Ook nog verbrand in die tussentijd. :+

En thuis nog ff een toetje gegeven.
 
Yoghurt! :+:winner:


Nee, bij die strandtent. :p Daar zaten we al een tijdje dus gelijk maar besloten om daar te eten. Heerlijk stuk entrecôte. :~

Wonders is ook goed te doen idd!! :W
 
Straks ff stokbroodje eten 8) Daarna ff naar bart smit om DVD Box van Band of Brothers te halen 8) Daarna ( als t nog een beetje lekker weer blijft met die wind enz ) ff terrasje pakken 8) en DAAAAAAAAARNA naar m`n gf 8)
 
Zo ff vreten, en vanavond pokertoernooitje hier in de kroeg. Voor elkaar gekregen om morgen laat te werken, anders space ik 'em denk als ik om 2 uur lam die kroeg uitloop en om 6 uur weer moet werken:D.
 
Back
Top