Vergeet niet naar de Baia Imperiale te gaan, bizarre tent, 8 dansvloeren ofzo, paar zwembaden, deels open lucht etc.The Fox said:Morgenochtend ga ik om 8.30 de deur uit voor 10 dagen Rimini Italië +ralf+
Heb dr zin an, aju allemaal
Een sanatorium, google maar.Stephan@Spy said:Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Stephan@Spy said:Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik ga 11 aug een week in een huisje zuipen in Heinekenszand oid.
The Fox said:Morgenochtend ga ik om 8.30 de deur uit voor 10 dagen Rimini Italië +ralf+
Heb dr zin an, aju allemaal
Sonic Tuning said:das in de buurt 10km bij mij vandaan.
gaan er veel mensen naar zeeland op vakantie? zo gezellig is het nou ook weer niet hier
Formula50 said:Wiehoe, morgen om 17:15 naar Moliets, Frankrijk. 10 Daagjes surfen 8).
Sonic Tuning said:gaan er veel mensen naar zeeland op vakantie? zo gezellig is het nou ook weer niet hier
Sjoerd said:Vette shit gast! Dat wil ik eigenlijk ook nog een keer doen, gewoon een surfvakantie. Moliets, dat is net boven Biarritz he? Ik kan helemaal niet golfsurfen maar zou graag idd gewoon een keertje een weekje willen gaan en het leren.
Of een vakantie met windsurfen lijkt me ook vet, dan naar de baai van Rosas ofzo, daar kun je echt supergoed windsurfen. Voordeel bij windsurfen is dat ik dat kan, dus dat scheelt nogalBusje mee, planken erin :+
Stephan@Spy said:Wat moet ik me daarbij voorstellen?
cunoh said:..en voor t feesten raad ik je aan naar de beachflirt te gaan op woensdags..
Sonic Tuning said:das in de buurt 10km bij mij vandaan.
gaan er veel mensen naar zeeland op vakantie? zo gezellig is het nou ook weer niet hier
Redmer said:Vet 8)
Ik ga morgen naar Rimini...
Behalve Baia Imperiale en San Marino nog leuke tips?