This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
The Fox said:
Morgenochtend ga ik om 8.30 de deur uit voor 10 dagen Rimini Italië +ralf+

Heb dr zin an, aju allemaal
Vergeet niet naar de Baia Imperiale te gaan, bizarre tent, 8 dansvloeren ofzo, paar zwembaden, deels open lucht etc.

Stephan@Spy said:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Ik ga 11 aug een week in een huisje zuipen in Heinekenszand oid.

das in de buurt 10km bij mij vandaan.

gaan er veel mensen naar zeeland op vakantie? zo gezellig is het nou ook weer niet hier

Zou nog paar daagjes gaan kamperen in Texel of Zeeland, helaas wordt het niet zulk goed weer komende week. Dus helemaal niet weg... Ach ja volgend jaar toch weer een kans!!

Sonic Tuning said:

gaan er veel mensen naar zeeland op vakantie? zo gezellig is het nou ook weer niet hier

Ik Vanaf morgen tot maandag ff bij me ouders voor ik zelf weg ga. Ergens bij de Belgische grens ofzo.

Formula50 said:
Wiehoe, morgen om 17:15 naar Moliets, Frankrijk. 10 Daagjes surfen 8).

Vette shit gast! Dat wil ik eigenlijk ook nog een keer doen, gewoon een surfvakantie. Moliets, dat is net boven Biarritz he? Ik kan helemaal niet golfsurfen maar zou graag idd gewoon een keertje een weekje willen gaan en het leren.

Of een vakantie met windsurfen lijkt me ook vet, dan naar de baai van Rosas ofzo, daar kun je echt supergoed windsurfen. Voordeel bij windsurfen is dat ik dat kan, dus dat scheelt nogal Busje mee, planken erin :+

Sonic Tuning said:

Mn tante zit op een of ander park met allemaal huisjes, voor 3 of 4 weken. Is in de buurt van die discotheek de Hooizolder. Meestal ga ik daar zomers als het uitkomt ff een paar dagen langs. MTB mee. en crossen maar.

Ik doe al jaren niet anders als surfvakantie's..., maar dan niet van die suffe kampjes.
Meestal een stuk of 4 tripjes per jaar, achterbank uit de auto, planken erin en gaan. Overal wildcamperen e.d.
hier gaat het natuurlijk om:
[IR]http://members.home.nl/flameling/plaatjes/surf/Nieuwe%20map/IMG_0277.jpg[/IR]

Ik was begin juli weg, viel alleen tijdens het surfen van een redelijk forse golf (2m 12 sec) op m'n oor => gaatje in trommelvlies.

Stephan@Spy said:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Uhm ja oude rruines van huizen enzo en je kan een beetje zien hoe die mensen daar geleefd hebben in wat voor huizen.. etc.

fototje:

cunoh said:
..en voor t feesten raad ik je aan naar de beachflirt te gaan op woensdags..

Werd jij ook niet helemaal gek van die MC Gee na een tijdje? Even lullen tijdens de muziek oké, maar dit was iets teveel van het goede imo. Bij andere feesten (Dirty Dutch / Sensation / etc..) vond ik hem vet chill maar die 2x Beachflirt alles behalve!

van 14 juli tot 24 juli op een camping in tossa de mar (vlak bij lloret).
was best leuk, maar veelste kort !
volgendjaar maar terug, zonder ouders, leven op de camping, en af en toe naar lloret.

Is er weleens iemand naar Mallorca geweest? El Arenal zou dan de place to be moeten zijn? We twijfelen over deze of toch weer Chersonissos. Van Chersonissos weten we dat er niet 100-en stelletjes zijn maar veel gezellige mensen van rond de 20 - 24, is dat ook zo bij Mallorca?

Sonic Tuning said:

Dat idee had ik ook al ja. Maar er zit een dik zwembad bij dat park, en met een kratje pivo is alles gezellig te maken.

Oké dus ook weer terug uit Rimini. Was zeker goed te doen daar. Alleen de discotheken zitten erg ver uit elkaar. Maar met de bus was je overal zo.

Maar er waren met ons ook 4 meiden mee. Nou ze worden zowat aangerand door die Italianen. Hun stonden dan met ze vieren te dansen. En er stonden gewoon allemaal Italianen omheen, en dan 3 rijen ofzo 8P. Pakte een Italiaan zo een meisje vast, kreeg die geen aandacht ging die weg na 30 seconden ofzo, kwam de volgende alweer, tering wat een kneuzen :#. Broeken op hun enkels, shirt over hun hoofd :X om hun tovve D&G boxer te showen ofzo...

Tweede avond flink knokken gehad met Duitsers, dus dat was kut, die dag erna kwamen we ze weer tegen, maar toen was er verder niks gebeurd. Daarna gelukkig niet meer gezien.

Uiteraard ook nog een avondje naar de Baia Imperiale geweest, tering wat vet om dat allemaal te zien, maar eigenlijk te groot voor gezelligheid.

Dagje nog naar San Marino geweest, voor de rest, strand en jacuzzi.

15 dagen het ging snel voorbij, maar het is zeker lang zat, tering wat een pens :X.

@ Cunoh, jmmer dat ik je niet meer heb gemeet, telefoon was gestolen dus had je nummer niet meer:X

Verder was Chersonissos super, elke avond wezen stappen 8)
Je mag dan wel geen taxi nodig hebben, en entree te betalen, maar met 16 eu red ik de avond niet
Vond btw de Baja en Cameo de tovste tenten

Iemand nog gegeten bij friet van piet?

Hamburgers op Starbeach waren prima te doen trouwens, echte aanrader als ontbijt

Verder scooters gehuurd, eiland bekeken, hier en daar drankje gedaan

Lekker zon zee strand en uitgaansvakantie, en ook nog eens wat van het eiland gezien.

Ik had alleen nog willen jetskieen maar toen was de tijd alweer voorbij

Redmer said:
Vet 8)
Ik ga morgen naar Rimini...

Behalve Baia Imperiale en San Marino nog leuke tips?

Life, Blow-up veel Nederlanders, maar echt ******warm. Carnaby één dag geweest vette tent maar daar kregen we ruzie, Altromondo Studio's ofzo, vette tent ook maar ook maar één keer geweest.

Nog een tip voor in Italië...

Keglivich :W.

Welk appartement zit je ofzo?

Status
Not open for further replies.