Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
DeJongh said:
Ja onze bus vertrekt uit Amsterdam alleen wij stappen in bij het Geusseltstadion (MVV) in Maastricht.

Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee hoe ons appartementen complex heet, we gaan in ieder geval niet naar een camping. Maja dat maakt ook niet zoveel uit in de bus zit je altijd met ook andere mensen die naar een andere camping, hotel of appartementencomplex gaan. Dus best kans dat we in dezelfde bus zitten.

Ik heb je btw toegevoegd.

Ik heb ook geen idee hoe ons appartement heet, weet alleen dat het vlakbij een treinspoor is :+
Zit er vanaf maandag...

Moet ik mn ST.net shirtje dan toch maar meenemen +pippi+

Vrijdagmiddag naar Lloret, ja alweer, aangezien Mallorca voor 2 personen te duur werd. We zouden eerst met z'n vieren gaan maar aangezien die andere 2 te laks waren en geen werk wilden nemen heb ik gezegd dat t niet hoefde. Achja, tis zo verkeerd niet :+...drank is er iig en je bent ff weg uit NL :P

Ronnie said:
Dat ben je minstens wel kwijt ja. Geld gaat gewoon altijd hard op vakantie. Je doet gewoon waar je zin in hebt en je moet gewoon zorgen dat je genoeg op je rekening hebt. Dan kan je lekker doen wat je wil. Hele tijd opletten is ook niks heb het zelf een jaartje meegemaakt in Lloret.
Maar vorig jaar in Turkije hoefde ik er niet na te kijken en heb ik zoiets van 1200 - 1300 euro opgemaakt. Heb het niet precies nagetelt ofzo. Was 12 dagen in turkije (marmaris) waarvan 2 dagen vliegen zeg maar. Gewoon lekker doen wat je wilt, bootje huren, lekker uit eten in nette tentjes, terrasjes pakken dikke coctails drinken en dik stappen. Je bent het gewoon makkelijk kwijt dat geld...

Ik vond mijn 500 eutjes in 12 dagen al veel, heb echt op moeten passen:o Had wel veel meer uit kunnen geven maar dat vind ik gewoon doodzonde..

Je kan het zo duur maken als je zelf wilt...

Je kan gaan voordrinken op het balkon met je vrienden, of je voltanken met cocktails in een kroeg :)

RRtje said:
Ik vond mijn 500 eutjes in 12 dagen al veel, heb echt op moeten passen:o Had wel veel meer uit kunnen geven maar dat vind ik gewoon doodzonde..

dan heb je wel zuinig gedaan man :P kwas in texel iets meer dan 300 kwijt voor 7 dagen, kun je nagaan hoe dat dan zou zijn in griekenland/spanje voor 12 dagen

Hans. said:
300eu valt ook wel mee voor 7 dagen :p

ja idd, kun je nagaan hoe hij heeft geleefd, als hij 500 in 12 dagen heeft uitgegeven, in het buitenland ;)

maar RickRobert hoe was het eigelijk ;)?

Stijn P said:
ja idd, kun je nagaan hoe hij heeft geleefd, als hij 500 in 12 dagen heeft uitgegeven, in het buitenland ;)

maar RickRobert hoe was het eigelijk ;)?

Als jij even lang was gegaan als hem en evenveel had uitgegeven als jij in die 7 dagen had gedaan, had je wel 14 Euro meer uitgegeven. Dus zit rond hetzelfde.

Ik weet echtn iet meer wat ik altijd kwijt was op vakanties, maar het liep altijd wel op. Sowieso omdat ik meestal 2 weken ga.

Vorig weekend renesse gweest op bezoek bij mensen diek ken.Koste me in 3 dagen gewoon 100 euro dus 12 dagen gewoon 400.Dat is nog wel te doen

Sjoerd said:
Als jij even lang was gegaan als hem en evenveel had uitgegeven als jij in die 7 dagen had gedaan, had je wel 14 Euro meer uitgegeven. Dus zit rond hetzelfde.

Ik weet echtn iet meer wat ik altijd kwijt was op vakanties, maar het liep altijd wel op. Sowieso omdat ik meestal 2 weken ga.

vriend, Texel en Cherssonisos is tog echt wel wat anders ofniet?

Dus jij zou in Chersonissos ineens het dubbele uitgeven omdat dat ineens heel anders is als Texel? :P

Hans. said:
Dus jij zou in Chersonissos ineens het dubbele uitgeven omdat dat ineens heel anders is als Texel? :P

uh ja :)

misschien niet het dubbele, maar wel veel meer.

Kdenk niet dat je in Chersonissos voor 15euro 7 dagen achter elkaar gratis de vetste club van die plek inmag :)

en kvermoed dat er ook geen cafes zijn waar bier 1 euro is :P

Ik ga 7 Augustus naar Blanes met vrienden, heb dan 1,5 maand met m'n huidige vriendin waar ik ook helemaal in love mee ben :love: Deze reis had ik geboekt voordat ik met haar had, de zin in de reis is erg gedaald moet ik zeggen.

rndtje said:
Najaa vrijwillig ..
Ik ga met mn vader mams gaat niet mee 8)
Dus dat is wel relax opzich..
Maar ik ga meer voor t shoppe daaro :D

Ach lijkt mij ook wel tof :)

Wil als ik later oud ben nog wel eens mee met de Trans-Siberie Express...

Status
Not open for further replies.
Back