lamahoofd
Manston boeker
JeroenS. said:4 augustus ga ik ook naar renesse!
waar ga je heen? ik strand en duin
Ik ook duin en strand,dat is de beste campingHebben jullie ook zon tent gehuurd voor 7 personen?
JeroenS. said:4 augustus ga ik ook naar renesse!
waar ga je heen? ik strand en duin
The Fox said:²
Vertrek as. vrijdag naar Rimini
Maar is het echt erg dan, dat als je uitgaat je 50+ euro kwijt bent ?!
piels said:Vrijdag een week naar Appelscha :+
@ Lennox: What happend?
Redmer said:Wel als je daarna ook nog naar Zuid-Frankrijk gaat en niet met honderden euro's in het rood weer thuis komt.
piels said:Vrijdag een week naar Appelscha :+
@ Lennox: What happend?
4 jaar geleden was ik in 6 dagen (8 dagen waarvan 2 reis) 700e kwijt, en ik eet per dag echt geen 50e opThe Fox said:²
Vertrek as. vrijdag naar Rimini
Maar is het echt erg dan, dat als je uitgaat je 50+ euro kwijt bent ?!
The Fox said:LoL, ik zie het nu pas, typefoutje
ik bedoelde: is het echt ZO erg dan, dat als je daar uitgaat je steeds 50+ kwijt bent ?? (was dus ook naar erwin bedoeld )
Maargoed, ik vertrek dus vrijdag naar rimini, 10 daagse reis, en dan maar hopen dat er toch nog ergens wat leuke tenten zijn waar je voor een fatsoenlijke prijs kan drinken
Lennox said:Dan gaan wij ook. Klopt het nou dat alles daar om 2 uur dicht gaat?
Ik vertrek vrijdag ook met de bus naar Rimini. Met welke reisorganisatie ga jij? Ik geloof ik met Beachmasters.The Fox said:Maargoed, ik vertrek dus vrijdag naar rimini, 10 daagse reis, en dan maar hopen dat er toch nog ergens wat leuke tenten zijn waar je voor een fatsoenlijke prijs kan drinken
Xander said:Appelscha, dat ligt toch in de Caribean?
DeJongh said:Ik vertrek vrijdag ook met de bus naar Rimini. Met welke reisorganisatie ga jij? Ik geloof ik met Beachmasters.
Ja onze bus vertrekt uit Amsterdam alleen wij stappen in bij het Geusseltstadion (MVV) in Maastricht.The Fox said:Ja ik ook
Ga je naar Camping Italia ?
En vertrekt je bus vanuit Amsterdam ?
Zo ja, pm me ff
BetaDriver said:50/60/70 euro per dag zit je zo aan, ook al die kleine dingen tikken aan. Ik ga woensdag 12 dagen naar Mallorca en hou rekening met ongeveer 700-1000 euro aan uitgaven daar. Het geld gaat echt superhard. Broodjes halen, hele dag door bieren, altijd eten bij restaurantjes, krantje halen, ligbed @ strand, met de taxi, jet-ski/scooter/fiets/auto huren, uitgaan natuurlijk...etc...etc...