Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
21 juli t/m 6 augustus met 8 vrienden naar Lloret!!

Heb er echt heel veel zin in, heb alleen me enkelbanden verrekt, dus zit nu met me poot omhoog!!! :(:(

Zitten in appartementencomplex Condado, op 500 meter van het strand en 900 meter van het centrum!!

Da-vid said:
morgenvroeg naar zuid frankrijk :)

kga naar Argeles, dat ligt 30km naast de spaanse grens.. aan de middelandse zee :)

Ben ik 2 jr terug geweest. Veel meisjes van 16 17 die nog net met hun ouders meegaan. Ik stond op een of andere camping die lekker cheap was.

Ze hebben wel 1 zon vette discotheek daar, beetje luxe shit met banken met tafels waar je dus champagne kan drinken enzo, das wel ok.

Mr. Starsky said:
21 juli t/m 6 augustus met 8 vrienden naar Lloret!!

Heb er echt heel veel zin in, heb alleen me enkelbanden verrekt, dus zit nu met me poot omhoog!!! :(:(

Zitten in appartementencomplex Condado, op 500 meter van het strand en 900 meter van het centrum!!

Hhee naar het HEnGSTENbal. Echt gewoon 90% man daarzo, wel gezellig hoor, dat zeker.

Ik hoop dat ik nog vrij kan krijgen, mn baas liep een beetje te ouwehoeren. Zoja dan ga ik 8 dagen back 2 kreta chersonissos. 4 jr terug geweest en was toen enorm goed bevallen, nu gaan we het nog eens checken dus.

Vrijdag voor 10 dagen naar Kreta met ouders (moest mee:P), en 11 augustus met vrienden naar Renesse:+

5 t/m 20 augustus (of iets langer, of 1 dag eerder, ben niet zo erg op de hoogte :D) naar frankrijk, ergens onderaan aan het strand dacht ik :X

kvind het zwaar kut dat ik niet thuis ben met me verjaardag, 18 augustus :(

2aug dus naar Mallorca :# Kom je er achter dat half Mijdrecht ook gaat 8P Zit ik dus niet echt op te wachten...

@Dragsterlover: 8 dagen idd wat aan de korte kant. Vorig jaar 8 dagen Turkije gedaan, maar was al 2 dagen kwijt door het vliegen :X Maar goed dat wil niet zeggen dat het niet leuk gaat worden :p

We zouden naar duitsland toe. Wouden ze naar warner bros movie world of zo... Maar jah ik heb voor 6 weken werk en gaat dus niet door en had er eerlijk gezegt ook niet zoveel zin in....

[5th]Tom K said:
en aangezien er bijna alleen maar stakkers in mijdrecht wonen ..... succes :D

Sssssst stil jij :p Ze zitten in ieder geval niet bij mij in de buurt qua appartement ;)

BaasB said:
Vrijdag voor 10 dagen naar Kreta met ouders (moest mee:P), en 11 augustus met vrienden naar Renesse:+

Dan gaan wij ook. Klopt het nou dat alles daar om 2 uur dicht gaat?

Vrijdag met 6 man naar Moliets, Frankrijk. Ligt 50 km noordelijk van Biarritz. Wordt dus 10 dagen surfen/bodyboarden/etc. Heb er echt superveel zin in 8).

lamahoofd said:
Morgen weekend sfeer proeven in renesse,ga 4 aug zelf maar nu even weekend op bezoek bij andere maten dan met wie ik ga
4 augustus ga ik ook naar renesse! :P
waar ga je heen? ik strand en duin

Status
Not open for further replies.
Back