This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
13 augustus naar Gran Canaria met me gf.. Hotel, All inclusive voorn weekje 8) Heb er zin in!

Gister de vliegtijden gekregen Vertrek om 5uur snachts, half 3 @ Schiphol wezen , in de nacht van dinsdag op woensdag. Naar Mallorca, onwijs veel zin in Terug op zondag 13aug half 3 in de middag. Eindelijk een keer getroffen met de vliegtijden.

Vorig jaar 2 dagen kwijt, jaar daarop ook al :X

Relaxt is dat net na middernacht vliegen, scheelt een dag. Had ik vorig jaar ook, om 0.30u vliegen, we hadden toen allleen slechts 14uur vertraging dus werd het half 3 smiddags :/

Stijn P said:
ja idd, kun je nagaan hoe hij heeft geleefd, als hij 500 in 12 dagen heeft uitgegeven, in het buitenland

maar Rick-Robbert hoe was het eigelijk ?
Echt een aanrader

Stijn P said:
vriend, Texel en Cherssonisos is tog echt wel wat anders ofniet?
Go Sherlock 8P

Stijn P said:
uh ja

misschien niet het dubbele, maar wel veel meer.

Kdenk niet dat je in Chersonissos voor 15euro 7 dagen achter elkaar gratis de vetste club van die plek inmag

en kvermoed dat er ook geen cafes zijn waar bier 1 euro is

Entree bij alle clubs is gratizj, en er zijn geen euro-kroegen nee :+ Ze doen er wel in heel veel tenten aan 'happy hour', alleen dan is het altíjd happy hour.. De hele avond krijg je als je 1 drankje besteld 2 drankjes, 2 -> 4 enzovoorts. Allemaal heel leuk en aardig, maar het is alleen een lokkertje: 1 drankje kost gewoon 2x zo duur, dus eigenlijk betaal je dat 2e 'gratizj' drankje wel gewoon.. Lijers

Wij kochten elke dag gewoon een paar sixpacks, dronken die leeg op 't balkon en daarna uit.. Tijdens het uitgaan alle 4 (we waren met ze 4en) 1 rondje geven en je bent helemaal toeter! Uiteindelijk heb je dan 's avonds maar 10 eu uitgegeven, en 6eu pp ofzo per dag voor 't bier.. Daarbij komt dan nog wel geld voor de overige boodschappen (chips en vitamine drankjes8P), overdag @ het commerciele Star Beach bij en het avondeten. Maar als je dus gewoon rustig aan doet is 500eu in 12 dagen zeker haalbaar!

(BTW als je met BeachMasters ernaartoe gaat, koop dan niet zo'n "kortingskaart".. Die kost 40 eu ofzo maar die gebruik je toch niet )

Ik ga dus 12 dagen naar mallorca all in. Verwacht ook niet meer dan 550 uit te geven ofzo

RRtje said:
(BTW als je met BeachMasters ernaartoe gaat, koop dan niet zo'n "kortingskaart".. Die kost 40 eu ofzo maar die gebruik je toch niet )

Ga as. vrijdag met BeachMasters naar Rimini Italie, en had ook wat gelezen over een voordeelpas ofzo

Wat houdt dat in dan, en wat kan je er (niet ) mee ?!

The Fox said:
Ga as. vrijdag met BeachMasters naar Rimini Italie, en had ook wat gelezen over een voordeelpas ofzo

Wat houdt dat in dan, en wat kan je er (niet ) mee ?!

Nou je krijgt bij allerlei eettentjes enzo 10% korting, en in sommige kroegjes een gratis shotje (superklein glaasje met veel water aangelengde limonade), maar in de praktijk negeren die mensen 't daar gewoon.. Je haalt het geld er echt niet uit!

Ok, die halen we dus niet

Maar zag dat je met zo'n pas ook op het strand met korting dingen als stoelen, parasols enzo kon krijgen, weet jij daar iets van ?

Ik kom net uit chersonissos, was superr!! aanrader, als je niet van TERING drukte houd zoals op starbeach ga dan naar Janets Summerbar is super relaxed met zwembad enzo, das bij de Bio Bio naar links en dan doorlopen todat je een aan je rechterhand een bar ziet met zwembad en ligstoelen etc..
verder goed weer gehad is ook goed te doen daar staat een lekker windje..

en voor t feesten raad ik je aan naar de beachflirt te gaan op woensdags en naar de beachparty op zaterdags op starbeach, en ik vond amnesia de leukste club. daar draaien ze toeminste nog een beetje verschillende muziek, bij de rest is het gewoon 10 nummers en dan komt er weer t zelfde

En als je nog iets cultureels wilt gaan doen kan je naar de Samaria kloof, dat is echt supermooi is de Lord of The Rings ook deels opgenomen geloof ik..

En je heb ook nog de Spinalonga relaxing cruise dan zit je de hele dag op een boot, en kan je zwemmen en snorkelen in de zee enzo, en dan bezoek je ook nog een Lepra eiland..

naja dat was t wel zo'n beetje

Morgenochtend ga ik om 8.30 de deur uit voor 10 dagen Rimini Italië +ralf+

Heb dr zin an, aju allemaal

Status
Not open for further replies.