This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote waar ga jij op vakantie in 2006 topic

Status
Not open for further replies.
Ben net trug van 8 dagen Texel, Koogerstrand. Was keihard, met 6 vrienden elke dag feesten en chillen op het strand.

Waren er daar nog forrumers?

12 dagen Kreta was behoorlijk chill:W Alleen dat Star Beach is me net iets té druk en té commercieel. Voor de rest zijn de kroegjes&clubs wel vet, vooral die Bio Bio en de Havana Club (Scandinavische bar, pfoe!:W).

Stijn P said:
Ben net trug van 8 dagen Texel, Koogerstrand. Was keihard, met 6 vrienden elke dag feesten en chillen op het strand.

Waren er daar nog forrumers?

Lekker he al die 16-jarige sletjes in de Toekomst?:+

RRtje said:
Lekker he al die 16-jarige sletjes in de Toekomst?:+

was dat bij jou zo? waren afgelopen week namelijk alleen maar 18 plussers naar mijn idee. Vrij weinig 16 jarige

Is Erik alweer terug uit Rimini?

Zo ja, wat zijn de af- en aanraders?
Ik vertrek volgende week.. 8)

Redmer said:
Is Erik alweer terug uit Rimini?

Zo ja, wat zijn de af- en aanraders?
Ik vertrek volgende week.. 8)
Aanraders: Altromondo en die andere mega discotheek. Afraders: discotheken in het centrum.

Ik ga volgende week een paar dagen bij me vriendin langs die in Zuid-Duitsland op vakantie is

Verder niet zoveel bijzonders, veel strand iig

Erg duur dan, in de kroegen?

In Spanje waren er altijd van die el-cheapo kroegjes vinden, waar je goed kon 'indrinken'

Ik zat vlakbij star beach in nana beach, dat star beach is een groot soort dorp waar je van alles kan doen of niet?

zjonnie said:
Ik zat vlakbij star beach in nana beach, dat star beach is een groot soort dorp waar je van alles kan doen of niet?

Je had er alles.. Take-aways voor pizza/hamburger/patat/whatever.. een paar restaurants.. een paar bars.. een paar zwembaden.. een paar glijbanen (kost euri veel).. een bungeejump kraan (kost euri nog veler).. verder allerlei ligweides met op elke m² een stuk of 4 bedjes (kost ook euri) en een stukje strand met eveneens bedjes. Tattoo shops en winkeltjes met allerlei rotzooi kan je er ook nog vinden. Een soort klein commercieel dorp. Elke dag om 5 uur een schuimfeest. Elke woensdag en zaterdag een groot feest van 20.00 uur tot 0.00 uur, dat koste écht euri veel! (30 eu als je 'm aan de deur kocht, 20 bij je eigen organisatie). Woensdags was btw wel vet met Dj Chuckie en Bennie Rodiguez enzo. Eigenlijk betaal je op Star Beach overal voor, behalve voor de entree Als er een feest was wel ntrlk. En 't was er reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetedruk, komt je ook je neus uit na een week.

't Was voor mij dan ook een openbaring dat ik halverwege de vakantie met een gehuurd autootje 100km verderop in Sitia kwam, wat een rust gewoon een strand zonder ligbedjes en luide muziek (vergeten te melden: De gehele dag door draaien ze dezelfde muziek kei- en keihard op Star Beach). Echt een aanrader dus om ff de omgeving te verkennen Malia ('t dorp verderop) moet je echt niet komen als je niet van dronken bewusteloze Engelsen die op de grond liggen houdt waar door vrienden overheen gepist wordt etc, al zag je dat ook bij de Ieren in Chersonissos 8P

Blegh, heel verhaal.. Kortom:

Chersonissos is supervet, maar je moet er wel van drukte houden. Ik hield er wel van, heb me zeer goed vermaakt, maar 12 dagen is lang genoeg

3 aug. ga ik een week met de motor naar de ardennen, huisje(vila) gehuurd voor een week, lekker lomp doen en rondraggen

18 aug. ga ik voor 10 dagen naar Blanes, ernstig zin in:W

RRtje said:
*verhaal*

Hehhe komt me bekend voor. Ik was er in 2002. Ook een paar keer op star beach geweest, dat is dus onveranderd. Malia was ik ook, maar daar vond ik geen fuck aan... Zo te horen echt niets veranderd dus... Wel mooi, want ws. ga ik er weer heen in de 2e week van augustus. We twijfelen nog wel tussen dat en cheap in polen oid.

Redmer said:
Erg duur dan, in de kroegen?

In Spanje waren er altijd van die el-cheapo kroegjes vinden, waar je goed kon 'indrinken'
²

Vertrek as. vrijdag naar Rimini

Maar is het echt erg dan, dat als je uitgaat je 50+ euro kwijt bent ?!

over 2 weken vakantie nog niks geboekt :W
tja wordt toch zo als altijd een lastminute
Hoop weer naar venezuela te kunnen en anders boeit het me niet..

Status
Not open for further replies.