zjonnie said:
Ik zat vlakbij star beach in nana beach, dat star beach is een groot soort dorp waar je van alles kan doen of niet?
Je had er alles.. Take-aways voor pizza/hamburger/patat/whatever.. een paar restaurants.. een paar bars.. een paar zwembaden.. een paar glijbanen (kost euri veel).. een bungeejump kraan (kost euri nog veler).. verder allerlei ligweides met op elke m² een stuk of 4 bedjes (kost ook euri) en een stukje strand met eveneens bedjes. Tattoo shops en winkeltjes met allerlei rotzooi kan je er ook nog vinden. Een soort klein commercieel dorp. Elke dag om 5 uur een schuimfeest. Elke woensdag en zaterdag een groot feest van 20.00 uur tot 0.00 uur, dat koste écht euri veel! (30 eu als je 'm aan de deur kocht, 20 bij je eigen organisatie). Woensdags was btw wel vet met Dj Chuckie en Bennie Rodiguez enzo. Eigenlijk betaal je op Star Beach overal voor, behalve voor de entree
Als er een feest was wel ntrlk. En 't was er reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetedruk, komt je ook je neus uit na een week.
't Was voor mij dan ook een openbaring dat ik halverwege de vakantie met een gehuurd autootje 100km verderop in Sitia kwam, wat een rust
gewoon een strand zonder ligbedjes en luide muziek (vergeten te melden: De gehele dag door draaien ze dezelfde muziek kei- en keihard op Star Beach). Echt een aanrader dus om ff de omgeving te verkennen
Malia ('t dorp verderop) moet je echt niet komen als je niet van dronken bewusteloze Engelsen die op de grond liggen houdt waar door vrienden overheen gepist wordt etc, al zag je dat ook bij de Ieren in Chersonissos 8P
Blegh, heel verhaal.. Kortom:
Chersonissos is supervet, maar je moet er wel van drukte houden. Ik hield er wel van, heb me zeer goed vermaakt, maar 12 dagen is lang genoeg