Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
ik praat over de zink 901/902 pijlen ;) mat kan je rustig aansteken, en idd ophangen is leuker als gewoon op de straat neerleggen.

als je de mat ophangt duurt het wat langer :)

Trouwens, die jongen had ook nog zoiets als overdreven grote craklin candle's/ romijnse kaarse. van die soort langwerpige buisen, die moet je de grond ingrave, zei die, voor 50€ iemand enig idee wat ik bedoel en hoe het met die prijs zsit ;)

Haha okok, dus dan ga ik dat cker doet met die mat, gewoon ophange :)

en die pijle mot je dus goed voorzichtig mee doen :)

die mat moet je gewoon neerleggen, teminste dat vind ik het vetst hij is dan wel kort maar wel een groot geweld en daarvoor koop je die mat tog of niet?

wat je ook kan doen om hem wat langer te maken = door er bijv een 90 shot nl matje voor te leggen eerst rustig en dan boeeeeeeeeeeeem.

en voor die pijlen moet je gewoon het lontje uit een rotje trekken en die er op plakken:!

die mat moet je gewoon neerleggen, teminste dat vind ik het vetst hij is dan wel kort maar wel een groot geweld en daarvoor koop je die mat tog of niet?

wat je ook kan doen om hem wat langer te maken = door er bijv een 90 shot nl matje voor te leggen eerst rustig en dan boeeeeeeeeeeeem.

en voor die pijlen moet je gewoon het lontje uit een rotje trekken en die er op plakken:!

van die pijl zat ik al aan te denke ja, en die matten, jaa sow ken het ook ja. hij duurde ongeveer 30 seconden zij die gozert

Die chainthunder gaat wel erg snel heb je die niet uitgerold of zo:P En martijn dat lont op die Zink pijlen dat jij bedoeld is wassag lont of hoe je het schrijft gaat idd stukie sneller dan visco zink maakt die standaard met wassag lont maar als je aangeeft kun je met visco bestellen.

Die chainthunder gaat wel erg snel heb je die niet uitgerold of zo:P En martijn dat lont op die Zink pijlen dat jij bedoeld is wassag lont of hoe je het schrijft gaat idd stukie sneller dan visco zink maakt die standaard met wassag lont maar als je aangeeft kun je met visco bestellen.

Ik schrok laatst inderdaad behoorlijk :) , had de pijl op de grond vast gemaakt en had em aangestoken. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen :p

Maar als je die met visco lont besteld bij iemand, krijg je dan wel de orginele zink pijlen en niet b.v die met oranje dop (imitatie zink) ??

En die chainthunders zijn die kleine 60 schots matjes nog leuk of is dat niks aan ?;)

Vind ik erg knap van je, gaan er namelijk 12 in een karton ;)
De Alpeco versie wel idd.
Maar er zijn meerdere versies en die zijn volgens mij wel per 10 in een karton. Ik krijg binnenkort 2 karton dus zal het wel zien dan:P Als het idd 10 is zal ik wel foto posten.

ik hoorde vandaag een dappere zegge ja ik kan een tienduizend nitraat klapper krijgen voor 37euro!

Ik heb persoonlijk nog nooit van een tienduizend nitraatmat gehoord, dus geloof er geen reet van en dan al helemaal niet voor 37 euro,

beetje nitraat mat van 500schots kost al gouw 30 35 euro, laaat staan een 10000nitraatmat??

iemand die hier iets over weet?

Status
Not open for further replies.
Back