Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
[ir]http://img126.imageshack.us/img126/6127/24112007090bs0.jpg[/ir]

Leuke dreun komt eraf :), iemand anders ook ervaring hiermee ?

die losse rotjes van chainthunder klappen ook goed hard als je ze van schietlont aan steekt had na 4 stuks piep in de oren niet normaal haha

Jaa benne leuke dingen heb ik vorig jaar gehad :).

ik had 15 doosjes ofzow, maar toen et oud en nieuw was had ik er nog 1 voor me zelf ofzow, alles verkocht, was best wel jammer eigelijk. maar van je fouten mot je leren :)

2 Verschillende pakketen binnengekregen.
Zien er wel leuk uit. Importeur is HVK en zijn ook gewoon legaal te verkrijgen alleen dan een stuk duurder-:-
Dat grote pakket is 13kg bruto en 11kg netto, zit me toch een berg verpakkingsmateriaal omheen zeg:X Stalen kooien enzo

Klein pakket:
attachment.php

Groot pakket:
attachment.php

Attachments

• 221120073114 (Medium).jpg
    221120073114 (Medium).jpg
    87.7 KB · Views: 298
  • 241120073115 (Medium).jpg
    241120073115 (Medium).jpg
    88 KB · Views: 301
[ir]http://img407.imageshack.us/img407/8955/24112007091an6.jpg[/ir]

nitraat, ben er wel tevreden over :). Iig beter als de TT van dit jaar

Vergeleken met andere nitraten zijn deze ook wat goedkoper.

iemand ervaring met de choeet nitraten van dit jaar? 5 in een pakje, 3.50euro

krijg namelijk vande week 25pakjes, maar wil weten of het beetje knalt..

alvastbedankt

Knallen wel goed hoor! maar ik vind ze nog redelijk duur, zeker als je 25 pakjes haalt en dat dan voor 3,50 per pakje

Kan je beter voor die 7 euro pakje nitraten halen, heb je er 10 meer voor dezelfde prijs :P

3 keer 19 shots 1,2" €100

en die Super crakling candle's waar ik eht over had, schijnen "bomberrohr" te heten, die verkocht, 'mijn' dealer eerst voor €50 p.s maar maakt nu voor mij een mooitje 4 voor €100

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft, of het mooi is, en hoe het sit met de prijsen ;)

SR50

Als je nou de kruitinhoud erbij hebt en misschien een artikelnaam maakt het al een stuk makkelijker om te zeggen of je een goede prijs hebt.
Vraag ff aan je dealer of het soms gaat om de sierpot met artikelnaam S11-19 deze zit ongeveer in dezelfde prijsklasse als die jij opgeeft.
Voor de rest ken ik sierpotten van 19shots alleen maar goedkoper. B.v. Bonbridge potten ofzo, die worden over algemeen voor 20,- aangeboden.

Die Bomberohr valt ook niks over te zeggen, is het een Single/Multishot? hoeveel schoten dan? Welke kaliber heeft de bombenrohr, zit namelijk wel verschil tussen een van 1,5 inch en een van 3inch bijvoorbeeld.
En inees de prijs halveren is ook wel erg frapant. Ik zou als ik jou was maar is een andere dealer gaan zoeken!!

Als je nou de kruitinhoud erbij hebt en misschien een artikelnaam maakt het al een stuk makkelijker om te zeggen of je een goede prijs hebt.
Vraag ff aan je dealer of het soms gaat om de sierpot met artikelnaam S11-19 deze zit ongeveer in dezelfde prijsklasse als die jij opgeeft.
Voor de rest ken ik sierpotten van 19shots alleen maar goedkoper. B.v. Bonbridge potten ofzo, die worden over algemeen voor 20,- aangeboden.

Die Bomberohr valt ook niks over te zeggen, is het een Single/Multishot? hoeveel schoten dan? Welke kaliber heeft de bombenrohr, zit namelijk wel verschil tussen een van 1,5 inch en een van 3inch bijvoorbeeld.
En inees de prijs halveren is ook wel erg frapant. Ik zou als ik jou was maar is een andere dealer gaan zoeken!!

haha okok ;). zal wellis meer info vragen

iemand ervaring met shells, heb nu 3 inch ti salute geweldige dingen, schijnt dat een explod of cobra 6 niet kan tippen op de grond:D
kan evt foto plaatsen want er zijn 10 tallen verschillende fabrikanten van salutes, mij is verteld dat ze van het merk triplex zijn met 125 gram flash inhoud.

Je hebt ook verschillende soorten flahkruit.
B.v. iets van Chinese makelij heeft een heel andere kwaliteit dan iets wat uit Italië of Spanje komt.

in een 901 zit 23.5 gram flash als ik het goed heb, vind het tog een aardige klap geven tenopzichte van 48,5 gram in een cobra 6.
kwaliteit is zeer belangrijk en dat weten ze bij zink wel :D

Status
Not open for further replies.
Back