Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
net via website kleine mortiertjes besteld via me creditkaart 8P, ze zeggen te bezorgen in NL alleen 30 euro bezorgkosten :X
maarja ff eens proberen voor de gein levering in 5 werkdagen

pff 12, 50 per pijl....
verkoop is normaal 4a 5 euro,
kan ze hier nu nog krijgen 8,50 de pijl

Verkoop 4 a 5 euro ? doe er mij dan maar 100 voor 4 euri p.s :P

en wat ik hoor van de verkoop prijzen van lawinepijlen schrik ik er toch best van.

Voor 12,50 kan je dan beter cobra 6 etc gaan halen :D die gaan stuk harder :winner:

Een vriend van me gaat morgen naar Alpeco, en vroeg of ik ook wat wilde, en stuurde me hun site. www.alpeco.be staat daar iets op wat een beetje wil knallen? Of moet hij gewoon zo aan de balie vragen voor wat 'zwaarder' vuurwerk. Hij heeft een KvKpasje..

Verkoop 4 a 5 euro ? doe er mij dan maar 100 voor 4 euri p.s :P

en wat ik hoor van de verkoop prijzen van lawinepijlen schrik ik er toch best van.

Voor 12,50 kan je dan beter cobra 6 etc gaan halen :D die gaan stuk harder :winner:

als ik se hier in a'dam kon krijgen had ik het cker gedaan ;)

in het begin van het jaar is het dus echt 4 a 5 euro.
Raymond, jij hebt het de hele tijd over handelaarsprijzen:|
Ik kan wel nog verder gaan door te zeggen dat de inkoop van die pijlen 1 euro is!!
Maar daar heeft niemand iets aan..

De "straatwaarde" van een lawinepijl per stuk ligt zo tussen de 7,50 t/m 12,50 afhankelijk van je handelaar. Koop je er meerdere dan krijg je altijd een korting.
Die 4 euro waar je over praat zal je alleen krijgen als je er 200 (karton) afneemt bijvoorbeeld. Beetje domme handelaar iig als die het voor 4e p/st verkoopt.

Hier kosten ze ook 10 euro p/s worden wel me een extra zwarte koker eromheen geleverd. kan evt wel foto's maken.

Ze scheinen door die koker minder hoog te gaan en harder te knallen...

als ze lager knallen lijkt het dus dat ze harder gaan.

En 8,50 tot 12,50 zijn inderdaad de prijzen als je ze p.s koopt

bij 10 stuks zakken ze al gauw naar 7,5p.s

/edit vnv even de 405A spanisch cracker testen :D

Last edited:
Raymond, jij hebt het de hele tijd over handelaarsprijzen:|
Ik kan wel nog verder gaan door te zeggen dat de inkoop van die pijlen 1 euro is!!
Maar daar heeft niemand iets aan..

De "straatwaarde" van een lawinepijl per stuk ligt zo tussen de 7,50 t/m 12,50 afhankelijk van je handelaar. Koop je er meerdere dan krijg je altijd een korting.
Die 4 euro waar je over praat zal je alleen krijgen als je er 200 (karton) afneemt bijvoorbeeld. Beetje domme handelaar iig als die het voor 4e p/st verkoopt.
ok zijn idd handelaarsprijzen, maar dan nog zijn ze hier 8,50 de stuk...

Kan geen kwaad ja, tenminste ik ga er niet vanuit dat als mensen veel vuurwerk hebben dat ze dat thuis/in huis hebben liggen.

En over die prijzen praten is inderdaad minder slim, gaan er steeds meer mensen zeuren dat de prijzen te hoog zijn omdat ze het met de inkoop gaan vergelijken.

en @ sr50 fotoje moet ik even op de comp zien te krijgen

Kan geen kwaad ja, tenminste ik ga er niet vanuit dat als mensen veel vuurwerk hebben dat ze dat thuis/in huis hebben liggen.

En over die prijzen praten is inderdaad minder slim, gaan er steeds meer mensen zeuren dat de prijzen te hoog zijn omdat ze het met de inkoop gaan vergelijken.

en @ sr50 fotoje moet ik even op de comp zien te krijgen

okok zou leuk zijn :)

Status
Not open for further replies.
Back