Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Wtf bedoel je nou met rode dop??
Bedoel je de dop die boven op zit? tegen over het lontje ?

Ff vergeleken zojuist :W
21112007238b.jpg

Best groot zo'n Explod :*

en ik maar zeggen: ff foto maken man. en frank: nee gast rijden, dalijk komt politie.

en ze stonden er dus ook he xD

Vind cobra 6 ook wel bizar hard tikkeltje harder dan explod en met vlam :D
Cobra 3 ging ook extreem hard had ik niet verwacht lijkt wel of knal ongeveer even hard is maar heel scherp en die cobra 6 meer dof zeg maar.

heerlijk spul ;)

cobra3en6sc6.jpg

foto8ta4.jpg

Dan nog dragon boom is ong vergelijkbaar met cobra 3 aleen komt er soort van crackling fontijntje van te voren uit wel gaaf :)

foto4db5.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OoqpoMHbFWA"]YouTube - Cobra 6 tussen de flats in[/ame]
filmpje begint pas bij 55 seconden weet niet ikeen hd film moet knippen :P

kga volgende week wat knallers halen in België. Er staat hier allemaal leuk spul op deze pagina, maar is dit ook gewoon in belgische winkels verkrijgbaar? heeft iemand anders nog tips voor vuurwerk wat goed knalt, en wat ik wel gewoon in belgie in de winkel kan krijgen..?

ooii :*

Als je KVK hebt kan je Trueno Ricasa No4 halen bij Alpeco.
Heb je geen KVK dan ben je beperkt tot de kleine vlinders, nitraat en strijkers.

Voor de knallers die je op deze pagina ziet zal je moeten zoeken naar een handelaar in Nederland die deze dingen verkoopt. Die zijn ook in Belgie zwaar illegaal.

Als je KVK hebt kan je Trueno Ricasa No4 halen bij Alpeco.
Heb je geen KVK dan ben je beperkt tot de kleine vlinders, nitraat en strijkers.

Voor de knallers die je op deze pagina ziet zal je moeten zoeken naar een handelaar in Nederland die deze dingen verkoopt. Die zijn ook in Belgie zwaar illegaal.

haha oke thnx boys :*

bedank ik heb dus de nieuwe 07 immi
gistere ff vergeleken met een echte zink 901 in die immi zit ook geen alu.

verder die cobra en dragon boom is leuk spul als ik die filmpjes kijk

Status
Not open for further replies.
Back