Net ff wat vuurwerk binnen gekregen.
3" shells, cobra 6, trueno 4, extrem blitz en wat exploids..
Ben alleen nog op zoek naar Thunderkings.. ik weet dat er bijna niet meer aan te komen is wat eigenlijk wel jammer is. Tering wat gingen die dingen HARD!
In het vorrige topic posste iemand trouwens iets over die exploids, zo'n reis verslag van iemand die naar italie was geweest om vuurwerk te halen. Heeft iemand die link toevallig nog? Aangezien de moeder van mijn vriendin een vriendin in San Marino heeft wonen waar die exploids geproduceert worden..
Vuurwerk sucks, Aceton Peroxide is de shit 8P
Altijd te maken van niet illegale middelen en je hebt een dikke knal daar ken je met je vuurwerk niet tegen op
Ik zal met oud&nieuw wel ff een bom van ons (maatje en ik) filmen 8)8)
Dragon egg is vologens mij een speciale variant van crackling en coco core zal wel betekenen dat in het midden een palm effect is..Net thuis gekregen, alleen vroutje heeft de cam mee :X ( vanavond pics dus.. )
lange bruine ( 50 a 60 cm ) buis met als opschift 2"8s dragon egg w/coco core?? ( laatste is beetje vaag )
wie weet wat
Ik snap niet waarom jullie niet gewoon carbit gaan schieten. Kan nog steeds geen pijl/vlinder/what ever tegen op
Plus dat je er nog veel meer lol van hebt ook, en het is 40x goedkoper
Volgens mij ga dat nog aardig hard?
http://www.dumpert.nl/mediabase/36226/b2d17846/klaphamer.html
hoop dat je je vingers nog bezit volgend jaar
Wat een eikel ook he.Ik heb het vroeger ook gemaakt en vrienden van me ook. Hun waren zo slim om het te verkopen. Resultaat : iemand meerdere vingers kwijt en een oog. Hij leefde alleen nog omdat hij een scooterhelm op had. Ik raad het iedereen ten sterkste af om AP te maken.
Als je het maakt overtreed je de wet van wapens en munutie. AP is geen kruit maar een zwaar explosief. Hier moet je niet mee kutten. Verder ontstaan er gevaarlijke dampen met bereiden en afsteken. Vergeet niet dat het een instabiel schokgevoelig explosief is.
In belgie is een slachtoffer gevallen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/85871
Alleen al dat jij AP zo promoot geeft aan dat je fucking dom bent! Ik raad je het ten sterkste af om het te maken en af te steken!
wikipeda said:Acetonperoxide of TATP is een springstof behorend tot de peroxiden. De stof is zeer instabiel: hitte, wrijving, schokken, statische elektriciteit kunnen het doen detoneren. Het gemak waarmee het gemaakt kan worden maakt het bijzonder gevaarlijk.
Beschrijving: zeer instabiel explosief