Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Alles is op :|

Paar negers verderop hebben volgens mij echt een stuk of 15 100.000 klappers afgestoken 8P Bleef maar door gaan. niet normaal :P ..

Achja ik heb me vingertjes nog dus ik vind het mooi :#...
ik ga er van door, latur+ralf+
 
hahaha dit jaar was echt vet :)
post binnekort wel filmpies van 6 haarlak bussen + zink901 pijl :)
en nog 1 met 4 bussen + 901.

ik heb nog 3 supervlinder :)
ga nog even buiten koekeloeren.

Gelukkig nieuwjaar iedereen +ralf+
 
45 minuten film van chain thunders, hindorollen, 100.000 klappers, 200,000 klapers 2.5 3 en 4 inch mortieren lawinepijlen flowerbeds en nog wat legaal sjit :P
probeer hem morgen ff te posten :x
 
Ik heb het dit jaar maar is zonder vuurwerk gedaan, maar hier in de buurt en in de straat is altijd genoeg te zien.. :)

Ook mooi, de buren verderop hadden zo´n sierpot op straat gezet, komt ineens hun hond naar buiten rennen (een rotweiler, kutbeest maja) en die pak zo die pot in zn bek, terwijl die aanstaat dus :D Verder niks gebeurt, maar was wel lomp om te zien :p
 
Volgend jaar gaan me pa en ik ook illegaal halen in belgie :) wat is een beetje gunstige datum om niet gepakt te worden :) rond mei juni juli wanneer het beetje druk is rond vakanties ofzo.
 
Ik ga altijd in Oktober helemaal geen controles en lekker rustig in vuurwerkwinkel. Je hoeft dan ook niet te wachten en kan rustig de tijd nemen om alles te bekijken. En wat maakt het uit als het een paar maanden bij je thuis ligt of daar in die winkel?
 
Jah dat maakt mij ook niet uit.Maarjah wil wel een beetje zekerheid hebben dat we niet gepakt worden tuurlijk risico is fifty fifty maarjah toch :) Weten mensen meschien paar winkels in belgie met site.
 
Offtopic

ik heb een flimpje van gisteravond van ene China thunder mat alleen weet ik geen upload site.. :| dus als iemand mij die kan geven :)
 
Back
Top