Het grote vuurwerktopic 2005-2006

ippeltje said:
supervlinder in de sneeuw is ook bagger:P
leg je hem in een huisje in speeltuin.
gaat autoalarm af 15meter verder op!

OWNED!
Ach, dat heb ik met gewone nitraten ook weleens gehad :)

[offtopic]Was laatst trouwens bij mtv cribs, gast had zon dikke chavy ofzo. Ging ie een stuk rijden, ging elk auto alarm af 8) ghehe [/offtopic]
 
Buurt is wel wakker geworden om 10 uur denk ik-:-

Chainthunder 500 is toch altijd wel relaxed. regen of niet ik moest hem afsteken. Het is hier nu wel aardig rustig me broertje en zusje en buurjongentje staan hier buiten wel kleine dingen af te steken soms nitraatjes en vlinders tussendoor en ik kom soms met wat leuks naar buiten.
Maar voor de rest hoor ik nog bar weinig.

Ga zometeen naar de plek toe waar we vuurwerk gaan afsteken en de parkeerplaatsen daar allemaal afzetten, vuurpijl buis aan paaltje vastmaken.
 
ERMELO (GPD) – Een hond uit Ermelo heeft gisteren het leven gelaten nadat hij een brandend rotje in z’n bek had genomen. De eigenaren van de hond waren vuurwerk aan het afsteken toen de hond tussenbeide kwam en een brandend rotje van de grond hapte. Toen het vuurwerk afging raakte het dier zodanig gewond dat een gealarmeerde dierenarts hem heeft laten inslapen. Volgens dierenarts Aleid de Boer van het Dierengezondheidscentrum in Wezep komt dit soort ongelukken vaker voor. ‘Er zijn honden die niet bang zijn van vuurwerk, maar er juist op afgaan.


Das dus echt zielig vind ik, maar ook beetje dom van de ''eigenaren''...
 
Raceroxie said:
ERMELO (GPD) – Een hond uit Ermelo heeft gisteren het leven gelaten nadat hij een brandend rotje in z’n bek had genomen. De eigenaren van de hond waren vuurwerk aan het afsteken toen de hond tussenbeide kwam en een brandend rotje van de grond hapte. Toen het vuurwerk afging raakte het dier zodanig gewond dat een gealarmeerde dierenarts hem heeft laten inslapen. Volgens dierenarts Aleid de Boer van het Dierengezondheidscentrum in Wezep komt dit soort ongelukken vaker voor. ‘Er zijn honden die niet bang zijn van vuurwerk, maar er juist op afgaan.


Das dus echt zielig vind ik, maar ook beetje dom van de ''eigenaren''...
dat snap ik nou niet welke motherfucker neemt zn hond mee als hij vuurwerk gaat afsteken honden zijn daar vet bang voor jah die ijgenaar vind ik echt een vuile kankerlijer
 
tts-tuning said:
dat snap ik nou niet welke motherfucker neemt zn hond mee als hij vuurwerk gaat afsteken honden zijn daar vet bang voor jah die ijgenaar vind ik echt een vuile kankerlijer
Hond hoeft dus niet bang te zijn he;)
Hangt ervan af hoe de eigenaar erop reageerd, als je zelf bang bent en schrikt van vuurwerk is je hond ook bang en vice versa.
 
Raceroxie said:
Hond hoeft dus niet bang te zijn he;)
Hangt ervan af hoe de eigenaar erop reageerd, als je zelf bang bent en schrikt van vuurwerk is je hond ook bang en vice versa.
klopt zeker!
is bij onze hond ook, niet schrikachtig op reageren dan doen hun dat ook niet.
of in ieder geval veel minder.
 
ippeltje said:
klopt zeker!
is bij onze hond ook, niet schrikachtig op reageren dan doen hun dat ook niet.
of in ieder geval veel minder.


Onze hond wordt ook gek als hij niet naar buiten mag en wij staan wel buiten. Wij nemen hem ook altijd mee naar buiten, wel aangelijnd uiteraard.
 
Back
Top