Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Ik heb ook bijna al me voorbereidingen getroffen.
Standaards gemaakt voor de potten, laatste dingen doorgelont.

Beetje k*t dat het nu weer moet sneeuwen, kan dus niet buiten staan om wat af te steken, naja als het zo stopt met sneeuwen zal het wel weer los gaan. hindoe 3k, paar sierpotten en pijltjes afsteken;)

Hebben er btw meer mensen problemen met supervlinders, ik leg ze altijd neer maar heb nu toch al 2 weigeraars gehad van de 10, lont brand wel alleen hij knalt niet:?
 
hee haagze.. je moet een beetje doorwerken bij de carlton ;) ik ben er vandaag ff geweest, en het sloeg nergens op zo druk was het. Ik heb ongeveer 45min staan wachten op paar 'xxx' pijlen en trippel up pijltjes... EN de oliebollen waren op ;(
 
volgende x ff wat repleys lezen
gisteren was me 1e en laatste dag bij de carlton
heb gisteren 3 vrachtwagens vuurwerk uitgeladen
en 15 uur hard gewerkt ik red het nog wel maar me knie gaat na 12 uur werken toch echt weigeren en door knikken. helaas kan ik dit soort dingen dus niet meer doen dankzij me ongeluk 2 jaar geleden.. ben mezelf gisteren goed tegen gekomen...
 
Raceroxie said:
Ik heb ook bijna al me voorbereidingen getroffen.
Standaards gemaakt voor de potten, laatste dingen doorgelont.

Beetje k*t dat het nu weer moet sneeuwen, kan dus niet buiten staan om wat af te steken, naja als het zo stopt met sneeuwen zal het wel weer los gaan. hindoe 3k, paar sierpotten en pijltjes afsteken;)

Hebben er btw meer mensen problemen met supervlinders, ik leg ze altijd neer maar heb nu toch al 2 weigeraars gehad van de 10, lont brand wel alleen hij knalt niet:?

ik ook 2 van de 10

had er eerst 1 weggegooid. in het natte gras, ken ook daaraan hebben gelegen
daarna maar niet meer gedaan en gewoon op de tegels gelegd en aangestoken.

ging ook niet af. ook niet toen ik daarna vollop kruit ervoor had gelegd met een halve astro
 
Ik zit in duitsland. vandaag beetje siervuurwerk gekocht. Echt vette potten stuk of 9 met verschillende schots gemiddeld 18 19, en boiler D rotten ofoz en 9 dikke pijlen totaal 35 euro kwijt. Hier is het echt super goedkoop ik zal eens pics maken.

pijlen
05_4286_b.jpg


rotten
05_4275_b.jpg


Hier uit heb ik nog wat potten uit maar de meeste heb ik bij de plaatselijke supermarkt gekocht.

http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c.o.20051230.index.ar9?OpenDocument&id=1299&country=D&zipcode=85521&city=Ottobrunn&city2=&street=Siemensstra%DFe+2&ar=9&nf=True
 
Last edited:
Thunderkings moet je ook niet in je hand houden.
Het zijn mortiertjes..

Er gaan vast nog wel eens ongelukken gebeuren met deze dingen.
Kinderen lopen er mee te spelen..
 
Ray B said:
Thunderkings moet je ook niet in je hand houden.
Het zijn mortiertjes..

Er gaan vast nog wel eens ongelukken gebeuren met deze dingen.
Kinderen lopen er mee te spelen..
omste kop in de put.....
in struiken doen en schieten op een bruggetje..
etc etc
 
Back
Top