Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Dit jaar weer geen vuurwerk gekocht, genoeg rijke buren.. :P Mn buurman had wel ff een stukkie prachtig vuurwerk.. 10 minuten lang, om de 5 seconden kwamen er steeds 5 pijlen uit.. k had echt het idee dat het artillery-schoten waren (qua geluid en timing):P Was ook een gigantisch pakket.. Weet iemand hoe zoiets heet? :p
 
het was me weer een mooi oud en nieuw, leuke pijlen van lesli en lidu, leuke x-plosion pot van crown en nog wat next generation zooi, de chainthunder ging hard, jeetje wat een geweld joh, heerlijk, voor de rest nog veel lol gehad met treuno rockets, vlinders en panzers, hopelijk zijn de panzers volgend jaar nog te krijgen. ook ga ik zeker volgend jaar weer op zoek naar een bomberohr, die dingen hebben zoveel kracht. het was alleen jammer dat het laatste schot bleef hangen, gelukkig bleven we op een goede afstand. 320 euro de lucht in bij elkaar, maar ik heb genoten;)
 
C4rN said:
zo'n ding had ik 2 jaar geleden ook. Is echt vet dichte rook. :P

Ga je tog niet in vls afsteken he vas? 8P


Ik heb het in de binnenstad laten roken. 2 maanden terug ofzo had ik er 1 in de fontein van t Scheldeplein gedaan, was ook wel leuk. +ralf+
 
haagse, ? hoe heet je nu mermalix ofzow, magoed ik zag een filmpje van een 3 inch foutje? ;)
leuk hé als je dan op 15 meter staat tussen de huizen

als je het niet was dan :X
 
Bart.T@zipsp said:
haagse, ? hoe heet je nu mermalix ofzow, magoed ik zag een filmpje van een 3 inch foutje? ;)
leuk hé als je dan op 15 meter staat tussen de huizen

als je het niet was dan :X

Haagse heet Raymond :X< of bedoelde je dat niet :rolleyes:
 
Back
Top