Het grote vuurwerktopic 2005-2006

vind die giga vlinders niet erg fijn je meot ze om te beginnen neerleggen en tesste er gistere 4 ofzo en ze deden het allemaal niet:O
niet super leuk dus

verder vanavond handel vuurwerk ophalen:)

100 nitraat
30vlinder
10 dozen lawine
5 rollen
6 bloembedde
wordt weer lekker verdienen:)

Last edited:
dragsterlover said:
heb er genoeg verkocht en ieder1 is er tervreden mee dus tjah, denk dat het aan je oortjes ligt :)

lol

het feit dat jouw vriendjes er tevreden mee zijn geeft misschien wel aan dat ze niet meer gewend zijn en snel tevreden zijn :)

vergeleken met een JCTW is het echt een knal van niets imo :)

TresurP said:
lol

het feit dat jouw vriendjes er tevreden mee zijn geeft misschien wel aan dat ze niet meer gewend zijn en snel tevreden zijn :)

Ik heb vorig jaar beide gehad en het maakt elkaar bijna niks..

Laurens. said:
Ik heb vorig jaar beide gehad en het maakt elkaar bijna niks..

hmm ok

misschien dat die pakjes die ik dit jaar heb dan vercrackt zijn en van 10 jaar geleden ofzo. Ik vind ze iig niet zo denderend.

Maar goed, ik geef alleen mijn mening :)

TresurP said:
lol

En dan is het grappig dat de JCWT niks voorsteld met de Bex Nitraat van vroeger +ralf+

d3c3pt0r said:
koop knalpatronen van dat geld 3x zo goedkoop ofzo en gaan nog harder ook
ja leuk knalpatronen....
beter nitraten zit een lont aan en weet je zeker dat het veilig gaat. zolang je hem op tijd weggooit
vind ik dan.

zit nu in de auto op de terug weg vanuit de show in baarle.
leuk filmpje gemaakt. leuke show alleen geen 2 uur rijden waard. en jammer dat een vriend van me ze golf3 aan had laten staan met sleutels er in.. net dus ff ze achterruit in getikt....

Beter de zijruit getikt, is goedkoper om te fixxen... :rolleyes:

Maar ontopic.
Afgelopen week staan sjouwen met 100.000klappers. Zijn kk-zwaar zeg, 11,5kilo de stuk en dan 3 stuks :X

d3c3pt0r said:
18122005160912Pijpbom.jpg

8P
Moet je 1 met grondtollen kruid maken :W

Dat knalt hard :D

Back