Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Joopie said:
Ik ben opzich ook wel een vuurwerk liefhebber (ben mod op avp trouwens). Ik heb een site waar flink wat filmpjes op staan: http://pieter.breezer-sletje.nl

hahahahahaha ben jij dan ook degene die die grondbloeme gaat "modden"
ten eerst heb me doodgelachen om die rooie krullebol :D ten 2e om die droge shit
ten 3e omdat het mij gvd niet lukte :( heb ze fijngedrukt doormidde geknepe alles geprobeerd.
en eentje gaf een "knal" die je kan vergelijken met zo een babypijltje met knal.
mja :D die rooie knaap hahaha

Ik was cameraman tijdens grondbloemmodden -:-
Die rooie is een maat van me, daar ga ik dit jaar ook wel weer samen filmpjes mee maken denk k. Ja het werkt helaas niet bij alle grondbloemen, vorig jaar had ik bij 2 verschillende zaken grondbloemen gekocht en geen van alle werkten...

uiteindelijk heb ik dus 100 grondbloemen verneukt aan dat stomme knijpen 8P
mja had genoeg :)
dit jaar is het over voor mij :(
mja haal miss nog wel doosje thunderkings ofzo O-)

Smart speed nrg said:
Wie kan dr aan deze komen en zoja hoe duur http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Pieter/2004/28 chainthunder 500 begin.mov

tis een chain thunder
Geen handel op het forum!!!

Ik heb er wel een aantal thuis liggen:D
Ga een lange mat ervan maken;
Hindoe 3000
3 x Chainthunder 500

eerst de hindoe 3000 (waarvan ik de eindbom afhaal), dan 3 chainthunders 500 en dan de eindbom. Zal wel flink wat minuten gaan duren8P

P.S. ga mij niet lopen pmmen want ik verkoop niets!

Joopie said:
[zwaar offtopic mode]
Niet lullig bedoelt ofzo maar waaro wordt mij broer gebant bij avp, omdat hij het zelfde filmpje als wat ik hier post, bij AVP had gedaan??? wij deden het om half 1 snachts in een bos met een sloot er naast. jullie members doen het midden op een kruispunt en een woonwijk en er wordt niks van gezegt. :*
[/zwaar offtopic mode]

[reactie op zware offtopic reactie haagze]
We moeten op avp beetje streng zijn anders loopt het uit de hand. Mijn "achterlijke" filmpjes staan alleen op me site niet op avp in een topic. Ik heb geen idee over welk filmpje je het van mij hebt maargoed...
[/reactie op zware offtopic reactie haagze]

Raceroxie said:
Geen handel op het forum!!!

Ik heb er wel een aantal thuis liggen:D
Ga een lange mat ervan maken;
Hindoe 3000
3 x Chainthunder 500

eerst de hindoe 3000 (waarvan ik de eindbom afhaal), dan 3 chainthunders 500 en dan de eindbom. Zal wel flink wat minuten gaan duren8P

P.S. ga mij niet lopen pmmen want ik verkoop niets!

Was ik ook nie van plan maar ik zoek ze gewoon

ippeltje said:
rij nu maar naar belgie :+

beter dan niet doen. de kans dat je genaait wordt is te groot. volgend jaar weer mits je een handelaar kan vinden die die dingen levert. de prijs die je in Nederlanfd betaalt ligt tussen de 30 en 40 euro bij handelaren

dragsterlover said:
hahah lal, je moet het ook slim aanpakken donna :*

oh oh jongens de kans dat je gepakt wordt door een docent is groot, waarom een week schorsing riskeren voor een knal die je een paar uur later ( in je eigen vrije tijd) ook kan afsteken

dragsterlover said:
hahah lal, je moet het ook slim aanpakken donna :*
Deden we ook :# .. Eerst eentje in een bushokje, daarna eentje op het fietsenhok van de leraren +pippi+
We waren alleen vergeten dat het kantoor van de directeur daar op uit keek :# ..

Tom. @ sneaky modus 8)

Tom. wat een weekend.... 100% volgas ! zegt:
omfg, 2 woutenbakken hiero in de straat

[5th][Ordinary people][Ik ben Klaas en ik hou van bloemetjes] !RIP Gianluca !Zero Tolerance,only god can judge me! zegt:
pimpen

mij zoeken

steek 1 nitraatje af

[5th][Ordinary people][Ik ben Klaas en ik hou van bloemetjes] !RIP Gianluca !Zero Tolerance,only god can judge me! zegt:
ze zien er vetter uit als ze lager zijn

steek de banden lek!

ik zat mooi binnen

o o o o boefje

8P8P

:+

lmfd, dat ik dan binnen blijf.
Politie wijchen heeft beetje hekel aan illegaal vuurwerk x|
Anders kan ik zo weken lang kauwgum krabben in de marktpromenade :+

Pff als ze jou niet hebben gezien, hebben ze geen poot om op te staan :)
Ik vind het altijd leuk om die mensen te irriteren :D
En als ze het er niet mee eens zijn, rijden ze maar mee naar huis en blijven ze fijn voor op de straat wachten, pak ik wel wetteksten voor ze :) mogen ze zelf gaan lezen ;)

Back