Het grote vuurwerktopic 2005-2006

nou vanochtend toch maar besloten wat vuurwerk te bestellen want vond een site heel goedkoop.

heb 25 pijlen gekocht
heb 10 potten van gold colletion
heb 5 sloffen rotjes en 50 grondbloemen
en een mat van 500 klapper

en dat voor een prijs van 50 euro 8P

Maar doe dit jaar extra voorzichtig want vorig jaar was k bijna me oog kwijt doordat ik in de lucht zat te kijken naar ander vuurwerk en toen krijg ik een neer dwijlen pijl in me oog gelukkig net niet in me oog maar had wel een heel blauw en bloedend oog 8P,maar was gelukkig goed afgelopen :)

zo das niet best van die neer komende pijl.
als zo iets gebeurd ga je denk wel oppassen met vuurwerk etc.

ach ja,
ik "krijg" 30supervlinders
72st vlinders special
10 stuks 6gr nitraten
3st mortierpijl
en heb nog 1 zink901

ippeltje said:
zo das niet best van die neer komende pijl.
als zo iets gebeurd ga je denk wel oppassen met vuurwerk etc.

ach ja,
ik "krijg" 30supervlinders
72st vlinders special
10 stuks 6gr nitraten
3st mortierpijl
en heb nog 1 zink901

haha jah voortaan kijk ik wel uit als ik naar boven kijk 8P kwam ook echt snoei hard aan net of je vol op je bek werd gemept en die je niet zag aankomen,maarjah ik moest gewoon wat hebben dit jaar dus.Maarjah ben nu wel extra voorzichtig

piaggotuning said:
nou vanochtend toch maar besloten wat vuurwerk te bestellen want vond een site heel goedkoop.

heb 25 pijlen gekocht
heb 10 potten van gold colletion
heb 5 sloffen rotjes en 50 grondbloemen
en een mat van 500 klapper

en dat voor een prijs van 50 euro 8P

Maar doe dit jaar extra voorzichtig want vorig jaar was k bijna me oog kwijt doordat ik in de lucht zat te kijken naar ander vuurwerk en toen krijg ik een neer dwijlen pijl in me oog gelukkig net niet in me oog maar had wel een heel blauw en bloedend oog 8P,maar was gelukkig goed afgelopen :)

Hoe doe je dat zo cheap? :D

18122005160912Pijpbom.jpg

8P

hahaha das een zogenaamde ''pijpbom'' van een levenvermoeid persoon genaamd Dennis. Hij beweed dat dat ding fucking hard ging 8P

Edit:// :rolleyes: K kan hem wel zo noemen ofnie jorne :P

Last edited:
Back