This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

enschede heeft regels opgesteld voor het carbidschieten:

Enschede heeft maatregelen genomen om het carbidschieten rond de jaarwisseling in goede banen te leiden.

De maatregelen zijn nodig omdat carbidschieten steeds populairder wordt en steeds meer publiek trekt. Volgens de nieuwe regels mag niet in de buurt van huizen of wegen worden geschoten, en mogen er geen deksels of andere zware voorwerpen op de melkbus worden gedaan. De meeste carbidschieters gebruiken nu al ballen om de melkbus mee af te sluiten. Er mag alleen op oudjaarsdag geschoten worden.

ach moeten we ons daar maar aan houden he, alleen heet iedereen een anders gevoel van in de buurt van huizen. Dat is wel vaag opgesteld, dat ze daar geen waarde voor geven ofzo.

Ik weet wel dat als ik in een woonwijk woonde, en een of ander buurknaapje plant zoveel duizend kilo aan lawine pijlen en weet ik wat voor klapspul in zn garagebox, dat ik toch wel ff een gesprekje met m zou aangaan.
Daarbij begrijp ik best dat er mensen zijn die daar de kliklijn voor bellen, want van die randmongeaulen heb je er dus gewoon bij.
En t gaat toch NOOIT mis, totdat t mis gaat & je poten eraf liggen.

Wat een idioten hier, vuurwerk is voor mij echt hetzelfe als je geld gewoon in brand steken :X

ik geef er dut jaar dus weer geen CENT aan uit :+

Lars. said:
Wat een idioten hier, vuurwerk is voor mij echt hetzelfe als je geld gewoon in brand steken :X

ik geef er dut jaar dus weer geen CENT aan uit :+
ieder zo z'n hobby's he, sommige mensen vinden scooters ook geldverspilling (niet ik hoor )

Vassago said:
Vind je het ook erg dat mensen b.v. via die tiplijn xtc-fabrieken op laten doeken, en aangeven dat er daar en daar meisjes verkracht worden in een loods?

das wel heel wat anders, maar zon tiplijn voor vuurwerk |( , al die nummers opsporen en dat volk afmaken, idioten :X

SebastianE said:
das wel heel wat anders, maar zon tiplijn voor vuurwerk |( , al die nummers opsporen en dat volk afmaken, idioten :X

Idd, dat is gewoon kansloos volk dat zelf geen geld heeft voor vuurwerk ofzo :L

Deze week komt mijn vuurwerk uit amerika binnen.. zal dan ook eventjes fototjes schieten.. Heb "vlinders" dikker als regenpijp, zwarte lawinepijlen, rooie lawinepijlen, uit belgie krijg ik: flowerbeds, supervlinders, Nitraatthunders, pirats, 100.000klappers, lawinepijlen en widowmakers..

weksel

@ aeroxkoen: ziet er goed uit man, mooie collectie. In Baarle geweest ofniet?
p.s. pm onderweg

@ weksel: ben benieuwd naar je foto's vooral van die vlinders die groter zijn als regenpijp:?

Net ff paar doosjes vlinders opgehaald

@raceroxie: idd in baarle geweest , Mooie vlinders man, egt netjes!
Ps, pm terug gestuurd

(je inbox zit vol btw )

Last edited by a moderator: