Marcel said:Dit jaar maar weer naar Assen met GayRune , Laurens en Maykel
Iig als het nog mag van Maykel ze papa +pippi+
RemcoV said:Nja hij was net niet dood idd , toen hij op de pijpbom sloeg ontstond er een vonk en was deze afgegaan in zijn hand.
MAYKEL_MK1 said:Grasveld terror 8P
Mogen niet meer karbit knallen @ tuin :|, afgelopen jaar hadden we dr ook wel een zooitje van gemaakt +pippi+
Vassago said:Kan je verwachten hé, gewoon fuckin' dom.
Zelf maken kan wel, als je weet waar je mee bezig bent. Mijn oude buurman maakte vroeger altijd van die parachute dingetjes die hij met een soort mortier in het luchtruim pompte, goed gaaf was dat altijd. Altijd die dingen zoeken en mijn GI-JOE's eraan hangen en van het balkon gooien! 8)
Heb jij de GI-JOE's van Toy story?Vassago said:Je moest eens weten wat die GI-JOE's van mij allemaal hebben gedaan
efsane said:Heb jij de GI-JOE's van Toy story?
trouwens, welke vlinders zijn er bij "jullie" verkrijgbaar? Vorig jaar hadden ze hier Gele, rode en blauwe. Duurste was 5€ per stuk :X
maximalistixx said:tja het is niet dat ik bang ben mn poten te verliezen, ik steek pantzerfausts ook gewoon met een aansteker aan, strijkers ook, ga ni tig luciferdoosjes kopen voor een paar strijkers, waarbij je met 1 strijk een doosje sloopt. het is meer het idee dat het lont hapert als je gooit. je kan hem neerleggen, daar heb je gelijk in. maar om elke vlinder op de grond te leggen, en aantesteken met een astro vink net iets teveel van het goede.
dartmaster187 said:Ik kijk wel uit en desnoods een gebroken astro ervoor (of 2)
Raceroxie said:Afschieten die mensen
Beetje anoniem een tip aan de politie geven, stelletje nsb'ers.
Raceroxie said:Afschieten die mensen
Beetje anoniem een tip aan de politie geven, stelletje nsb'ers.
maar je hebt idd volledig gelijk.Vassago said:Wees blij dat het kan en mag in NL. Dat jij er de dupe van bent omdat je iets illegaals doet is kut voor jou, maar het is en blijft verboden.
KLOPT
Vind je het ook erg dat mensen b.v. via die tiplijn xtc-fabrieken op laten doeken,
JA
en aangeven dat er daar en daar meisjes verkracht worden in een loods?
NEE