Komt ie dan he :+ Feyenoord - Twente en daarna Az - Ajax gekeken, ik vond Feyenoord maar weinig inspiratievol, veel lange ballen naar voren op pelle en dan hopen op een bal die goed valt en snel aansluiten. Het gebeurde allebei niet echt goed vond ik (wel diepe ballen, niet aansluiten).. twente speelde een leuke wedstrijd maar dat komt natuurlijk ook wel door de 2 rode kaarten.. De eerste gele van de vrij vond ik overigens wel discutabel, de tweede duidelijk niet.
Daarna Az - Ajax, eerste helft was niet heel best, van beide partijen niet, dus de ruststand kon ik mee leven, ik vond de verdediging bij de corner trouwens bij alle corners echt zwak... en vermeer tja, je weet het bijna met dit soort situatie's
Daarnaast vond ik bojan echt een dieptepunt, die jongen wil zich zo graag bewijzen dat het er allemaal niet echt uitkomt volgens mij. Tweede helft duidelijk voor Ajax tot de rode kaart, het is erg erg erg dom van van Rhijn, maar een rode kaart vind ik (té) zwaar bestraft, maar eerlijk is eerlijk hij pakt hem wel aan het shirt, onvoorstelbaar want op de camera van de zijkant zie je dat hij begint met 6/7 m voorsprong, als hij op had gelet had hij een blok kunnen zetten en was hij er nooit langs geweest. Daarnaast vond ik in tegenstelling tot andere wedstrijden blind ook niet heel best, ik geloof dat beerens er wel 10x langs is gegaan..
Voor de rest geen voetbal / samenvattingen gezien, GAE - ADO verraste me, en de uitslag van jouw cluppie heb ik ook wel even jaloers naar gekeken, PSV echt goed?