Het grote voetbal topic #36

Het hadden wel de 4 en 5-0 moeten zijn.

Wist totaal niet wat ik kon verwachten van dit PSV, een groot vraagteken.
Zulte vond ik overigens wel zwak.
 
Ik zal je helpen, zelf bij utrecht - eagles op de tribune gezeten, eerste helft slaapverwekkend, tweede helft had GAE gewoon de winnende moeten maken, utrecht is echt onthutsend (is dat een woord) slecht. Voor de rest heel weinig gezien, samenvatting van pec - fey gekeken maar dat deed ook redelijk pijn aan mn ogen. Ik weet dat jou club PSV is maar daarvan heb ik alleen de uitslag gezien, was het wat?
 
Heb het niet gezien, van horen zeggen/samenvatting.....eerste helft goed, mooi doelpunt Willems.
Tweede helft wat minder, fout Bruma en net voor tijd nog de 2-3. De uitslag laat het een lastige wedstrijd lijken.
Eerste uitwedstrijd in den haag....goed gedaan dus.

/bedankt he ;)
 
Komt ie dan he :+ Feyenoord - Twente en daarna Az - Ajax gekeken, ik vond Feyenoord maar weinig inspiratievol, veel lange ballen naar voren op pelle en dan hopen op een bal die goed valt en snel aansluiten. Het gebeurde allebei niet echt goed vond ik (wel diepe ballen, niet aansluiten).. twente speelde een leuke wedstrijd maar dat komt natuurlijk ook wel door de 2 rode kaarten.. De eerste gele van de vrij vond ik overigens wel discutabel, de tweede duidelijk niet.

Daarna Az - Ajax, eerste helft was niet heel best, van beide partijen niet, dus de ruststand kon ik mee leven, ik vond de verdediging bij de corner trouwens bij alle corners echt zwak... en vermeer tja, je weet het bijna met dit soort situatie's :( Daarnaast vond ik bojan echt een dieptepunt, die jongen wil zich zo graag bewijzen dat het er allemaal niet echt uitkomt volgens mij. Tweede helft duidelijk voor Ajax tot de rode kaart, het is erg erg erg dom van van Rhijn, maar een rode kaart vind ik (té) zwaar bestraft, maar eerlijk is eerlijk hij pakt hem wel aan het shirt, onvoorstelbaar want op de camera van de zijkant zie je dat hij begint met 6/7 m voorsprong, als hij op had gelet had hij een blok kunnen zetten en was hij er nooit langs geweest. Daarnaast vond ik in tegenstelling tot andere wedstrijden blind ook niet heel best, ik geloof dat beerens er wel 10x langs is gegaan..

Voor de rest geen voetbal / samenvattingen gezien, GAE - ADO verraste me, en de uitslag van jouw cluppie heb ik ook wel even jaloers naar gekeken, PSV echt goed?
 
Beerens ging er dan misschien wel langs, maar Blind heeft toch een aardig aantal keren de bal kunnen blokken. Ik vond Blind nog niet eens zo slecht. Het is wel erg jammer dit puntenverlies, niet nodig geweest naar mijn idee. Hoop dat hiermee alles weer op scherp gezet wordt voor de volgende.

PSV maakt wel een sterke indruk ja. Ben benieuwd of dat zo blijft. Met jonge spelers haal je ook een hoop wisselvalligheid in huis.
 
PSV: dit jaar in alles het tegenovergestelde tov van vorig jaar. En nu met die Bakkali als verpersoonlijking van het nieuwe PSV. Zo werkt de media....beetje overdreven.
Het gaat zo goed, dat het een keer minder moet gaan (klop van ac misschien? )

Fey. is gewoon stil gaan staan in ontwikkeling.
Die de Vrij bijv. gaat echt niet beter worden hoor.

Rood voor van Rhijn was overdreven ja, verder knap van Az en Vermeer is helemaal niet ziek geworden. Te toevallig allemaal, zo wissel je keepers zonder ze af te vallen. En als het minder met Ajax gaat dan is blind altijd de lul. Blind is gemiddeld als het goed gaat, maar valt door de mand als het minder gaat.

Om Vitesse moet ik gniffelen.
 
GAE gaat volgende week natuurlijk klop krijgen (kijk mijn praatjes eens, wat een vertrouwen :p )

Ajax gaat zwakker worden! Siem de Jong 6 weken kwijt.
 
He! hij mocht ook spelen!

2ec4f745-28e8-45b9-982b-5930e057d13f_13690810ICS0579_800x532.jpg


Toch opvallend dat ze het zonder Toivonen goed doen, want belangrijk was hij.
Niet/weinig laten spelen omdat hij z`n contract niet wil verlengen....je moet het maar doen als trainer.
 
Ik ben benieuwd volgende week, baal wel van Siem, 6 weken er naast en dat voor zo'n belangrijke speler! Ik denk nog steeds wel dat Ajax van Feyenoord kan winnen a.s. zondag overigens. Denk dat er twee scenario's zijn of het wordt echt een walk over (zoals NEC) of het wordt echt een vechtwedstrijd en dan verwacht ik een 1-2 / 1-3 voor PSV met een doelpuntje in de 80e min oid van PSV, het hangt er vanaf wanneer de eerste goal valt ;)

En Toivonen, die mag van mij lekker naar Rusland, ik vind dat zo'n opperkwal! :X Hij zal best belangrijk zijn (of was) maar zijn houding en gedrag in het veld maken hem bij mij absoluut niet geliefd, blij dat hij er naast staat.
 
Dat gedrag van Toivonen is toen breed uitgemeten in de media...en dat is al een seizoen geleden ofzo.
Dat blijft plakken, en het is een tegenstander....en hij is gewoon goed, gaat nergens meer over.
 
Back
Top