Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Heb je met hem geknikkerd?

Misschien zijn hem wel beloftes gedaan?!
Overigens speelde hij onlangs wel, tegen Mainz geloof ik.

Duitse pers ;-)
Gister stond die inderdaad in de basis tegen Mainz.
Ik ben het wel met Erik eens, waarom zou hij persé in de basis moeten starten? Wat heeft hij tot nu toe laten zien?

Helemaal mee eens.

Prima voetballer, maar hij heeft echt teveel praatjes voor hetgeen hij tot nu toe heeft laten zien.

zoals tegenwoordig bijna elke speler die te vroeg weg gaat voor veel te veel geld!

zal onderhand eens tijd worden dat er salaris maximums komen , dan zal europa ook weer geloofwaardig zijn!

PSV fan toevallig? Bekijk het wat objectiever...
Hij heeft gewoon nog weinig gepresteerd.

Hij heeft absoluut weinig gepresteerd.
Of hij nou te kort kwam of de blessure maakt niet uit, geslaagd is hij duidelijk niet bij Barca.
Uitgaande van een Duitse krant wil ik hem iig niet direct een praatjesmaker noemen.

Twente zoals altijd weer op z'n Duits, Castaignos in slotseconde tegen die amateurs! 0-1 :X
Vervolgens die Immers die eens een keer scoort, in de allerlaatste seconde van de verlenging. 2-3
Ajax was na een kwartier al klaar. 0-2.

Diep en diep triest was het zooitje vandaag weer tegen de amateurs (Op Strootman na), zelfs 2 tegendoelpunten krijgen...
Ze verdienden gewoon die 3-3 met nog een bal op de paal.

Bijna niemand wil promoveren natuurlijk in verband met al die andere regels.
Nu gaan ze dat over een aantal jaren waarschijnlijk verplichten.
Lijkt me alleen dat ploegen dan alleen expres gaan verliezen om niet te hoeven promoveren...

Als ze niet zo amateuristisch waren speelde ze wel in de jupiler leauge of de eredivisie.
Psv moet die ploeg gewoon zo kunnen oprollen.

Nogmaals; natuurlijk moet PSV ze oprollen.

Maar je eerste opmerking klopt dus niet.
In de top van het amateurvoetbal spelen clubs die soms beter zijn dan de gemiddelde jupilerleague club. Alleen 'willen' ze niet promoveren. Dat ze soms beter zijn kon je in de bekeruitslagen zien.

Mertens en Locadia! 9||6
Binnen 11 minuten een hattrick bij je debuut, lekker hoor!
Verder was die tweede gele kaart voor Nwofor gewoon terecht hoor, Derijck geeft 'm maar een heel klein duwtje en hij gaat wel erg gemakkelijk naar de grond om vervolgens die bal weer in het doel te slaan. Lens verdiende er natuurlijk wel weer één met z'n opzettelijke handsbal.
Of je moet een Belgische scheidsrechter hebben (Heracles - ADO), die legt 'm op de stip.

Attractief was het niet nee, bij vlagen wel briljant hoor imo. Actie van Messi bij 't 2e doelpunt was van wereldklasse:W

Vanavond Ajax, uitslag is denk niet relevant, hoop dat ze gewoon 110% inzet tonen en wie weet kunnen ze nog wat weerstand bieden:)

Wat een bizar krachtsverschil gisteren... Speelde Ajax gewoon slecht of is het niveauverschil echt zo schrikbarend?
Jammer. Maar heb wel genoten van Real.

Status
Not open for further replies.
Back