Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Geel voor van Bommel was duidelijk onterecht. Utrecht wel verdiend gewonnen, ook genoeg kansen gehad die er ook zomaar in hadden kunnen vliegen.

Keek wel een beetje op tegen volgende week tegen psvau, maar na de wedstrijd van gister te hebben gezien heb ik toch wat meer vertrouwen hoor!

Zo! Real Madrid, ontzettend genoten :W.

Alleen het laatste half uur toch? Rest van de wedstrijd was er niet heel erg veel aan imo.

Kut real, had een megacombo op Unibet, met daarin winst voor city (Q=5,90). Werd me ff 200 eu door de neus geboord door Karim en Chrissie.

Alleen het laatste half uur toch? Rest van de wedstrijd was er niet heel erg veel aan imo.

Kut real, had een megacombo op Unibet, met daarin winst voor city (Q=5,90). Werd me ff 200 eu door de neus geboord door Karim en Chrissie.

Vooral het laatste half uur inderdaad :).

De ene kans na de andere inderdaad, Joe Hart had nog een aantal goede reddingen. Toen in de counter was 't voor City direct raak.
Yaya Toure blijft toch wel echt één van de allerbeste verdedigende middenvelders zeg, wat een ongelofelijke baas is dat! 9||6

Maar als die lulhannes van een Maicon niet bij dat laatste schot van Ronaldo z'n kop ineens in trok zat die nooit.
Snap sowieso niet waarom ze hem hebben gehaald als je Richards hebt, die kerel is 24 en een ongelofelijk beest. Zonde.

Edit: Het was dus Kompany die z'n kop ineens in trok.

Last edited:
En Derijck en Hutchinson...
Dit is echt niet meer normaal.
Marcel Brands maar zeggen dat we geen verdedigers nodig hadden... Dat is inderdaad te zien.

Status
Not open for further replies.
Back