Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Wisselvallig? De laatste 9 duels hebben ze allemaal gewonnen, en dan gaan ze nu zeker nog punten verspelen?
Ze mogen nu zelfs nog 2 keer verliezen, misschien dan tegen FC Twente en Vitesse.
Maar thuis tegen Groningen en VVV is 't natuurlijk een makkie.
 
VVV staat gewoon 0-2 voor in Utrecht, die gaan nog strijden voor hun laatste kans! :D
VVV staat nu gewoon gelijk met NAC en 2 punten minder dan FC Utrecht en ADO Den Haag!
Gaat nog heel erg spannend worden onderin!
Al hoop ik dat Excelsior direct degradeert.

Edit: Oh kut, hebben ze ineens een virtuele stand bij teletekst...
 
Wie heeft d'r gister Studio Voetbal gekeken? Wat ontzettend slecht zeg, ongelofelijk.
Als Pieters 't EK niet kon halen vonden ze Daley Blind een goede optie, ik heb nog nooit zo hard gelachen zeg.
Jan van Halst die 't dan over Willems heeft en dat wil laten zien met beelden, bij 't eerste beeld waar die over lult is 't niet Willems die aan 't verdedigen is maar Hutchinson...
Maar ook gewoon vrolijk door lullen en niemand die d'r wat van zeg!
 
Ik heb er eventjes wat van gezien, maar ergerde me aan de chaos aan tafel. Heb snel weggezapt.

Maar Blind heeft de laatste wedstrijden wel een goede ontwikkeling meegemaakt, dus zo gek vind ik het nog niet om het iig in de groep te gooien.
 
Studio voetbal kijk ik al een paar jaar niet meer, wat een droevigheid. Doe mij maar VI in dat geval:)

Vanavond weer lekker voor zitten:)
 
Ik heb er eventjes wat van gezien, maar ergerde me aan de chaos aan tafel. Heb snel weggezapt.

Maar Blind heeft de laatste wedstrijden wel een goede ontwikkeling meegemaakt, dus zo gek vind ik het nog niet om het iig in de groep te gooien.

Blind zit dan misschien wel bij ajax, maar ik vind het echt bagger!!! Bij elke bal die hij krijgt is die zenuwachtig. Kerel mag zsm van mij vertrekken
 
40beff6c-9d2e-470c-a605-7c49a69935ff_1.jpg


Oranje :W
 
Webb! :D
Dat die man nog op 't hoogste niveau mag fluiten, lachwekkend.
Ramos moest natuurlijk rood hebben, Marcelo op 't laatst ook nog.
Zuivere penalty voor Bayern toen Gomez weerd neergetrapt.
 
HH van "pingel" gezien, en Ramos tikte inderdaad de bal. Die overtreding daarna was niet belangrijk meer, al was die wel behoorlijk lomp. In 1e instantie dacht ik ook aan een pingel ja..

Rode kaarten indd diep rood ook.
 
Webb! :D
Dat die man nog op 't hoogste niveau mag fluiten, lachwekkend.
Ramos moest natuurlijk rood hebben, Marcelo op 't laatst ook nog.
Zuivere penalty voor Bayern toen Gomez weerd neergetrapt.

Ja kwenie hoor, is het een zuivere penalty als je iemand neertrapt, maar de scoringskans al was verkeken door die tackle? Het was lomp, dat is zeker
Denk niet dat je dan kunt zeggen dat ze zijn genaaid oid
 
Bayern, was 2e helft veel beter/sterker... hebben ook mooie kansen gehad, leuke wedstrijd....



ben benieuwd wat Barca morgen doet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top