Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Nu is werkelijk alles nog mogelijk als je ziet dat er nog FC Twente - Ajax en Feyenoord - AZ op 't programma staat.
En dat nog wel in dezelfde speelronde!
Maar juist dan spelen wij weer een uitduel, Roda JC, dan zie ik de bui alweer hangen.

Oh, FC Twente - Heerenveen is d'r ook nog.
 
Maar even serieus, Kuipers was toch echt om te janken of zag ik dat nu helemaal verkeerd?
Ten eerste die zuivere overtreding van Moisander met gestrekt been op Hutchinson net buiten de zestien.
Verder gewoon correcte ingrepen van PSV die werden afgefloten, vooral een paar van Willems.
Overtredingen waar spelers van PSV geel voor kregen daar gaf die spelers van AZ geen kaart voor.
Lens die natuurlijk van 't veld moest worden gestuurd met z'n tweede geel na die overtreding op Moisander.

Toivonen liet zich trouwens weer kennen met dat schopje op 't laatst op Esteban... Verschrikkelijk.
Strootman en Toivonen trouwens geschorst voor volgende week tegen NEC dat in vorm is.

media_xll_1177574.jpg
 
Last edited:
Ik heb best neutraal gekeken maar waarom iedereen zo tégen kuijpers was sloeg nergens op. Liet gewoon een hoop toe, bij elk contact wilde psv een fluitsignaal. Laten ze de eigen spelers maar hoeren noemen was gewoon weer slecht bij psv, nergens zat een gedachte achter.
 
Ik heb best neutraal gekeken maar waarom iedereen zo tégen kuijpers was sloeg nergens op. Liet gewoon een hoop toe, bij elk contact wilde psv een fluitsignaal. Laten ze de eigen spelers maar hoeren noemen was gewoon weer slecht bij psv, nergens zat een gedachte achter.

Zat er net even over te denken hoe ik erop zou antwoorden over Kuipers. Maar ben het hier helemaal mee eens. Hooguit zou ie AZ 1 keer een voordeeltje hebben gegeven...
 
Plus voetballend is het onterecht blunder van esteban en een paar diepe ballen op Lens. Vind die derijck ook niks, de 1-1 en 1-2 waren wel goals om het nog mooi te praten:D
 
Als FC Twente nu verliest is Ajax dus gewoon zeker kampioen.
6 punten los met een beter doelsaldo, mag je nog 2x verliezen.

Edit: Ben ik dit aan 't typen, scoort die lulhannes van een De Jong de gelijkmaker.
Edit: Binnen 2 minuten is 't 2x raak. 1-2
 
Eén voordeel bij deze stand, 't kan nu enigszins nog spannend worden met die wedstrijd over 2 weken tussen FC Twente en Ajax.
 
Tuurlijk geloof ik d'r niet meer in, maar je weet 't maar nooit als Twente van Ajax wint en Ajax op de slotdag naar Vitesse moet!
 
Kolere, 020 krijgt het ff 2 speelronden cadeau zeg :|

feyenoord nu 3e, niet mis! Op 1 doelpuntje na zelfs 2e
 
Eén voordeel bij deze stand, 't kan nu enigszins nog spannend worden met die wedstrijd over 2 weken tussen FC Twente en Ajax.

Met deze stand ja, niet met de stand na een overwinning van Ajax morgen

Wat verschrikkelijk dom van Twente, wat een drama zeg, je voelde die laatste goal gewoon aankomen, dat ze niet nog ff die laatste minuten vol gas alles er uit persten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top