Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Laat ik het dan anders formuleren, ik zal er raar van opkijken als AZ daar de voorsprong met succes kan verdedigen ;) Het niveau is gewoon een stukje hoger.
 
Zonder dat tegendoelpunt waren de kansen natuurlijk stukken beter. Maarja, 1-0 is genoeg voor Valencia en zodra het 1-0 staat zal AZ risico moeten nemen en komt er ruimte achter de verdediging, en dat vind Valencia wel leuk.

Ik hoop wel dat ze het gaan redden hoor, maar heb er nu nog weinig geloof in :p
Dat Athletic Bilbao is ook lekker bezig zeg!
 
Denk je? In Valencia wordt het gewoon 2/3-0 hoor.

Het is al beter dan ik had verwacht, daarom denk ik dat.

Beide spelen ze aanvallend, dus er zullen sowieso wel kansen komen. Het zal lastig worden in Valencia, maar kansloos zijn ze niet, dat hebben ze gisteren laten zien.

AZ is sowieso geeft scoren hogere prioriteit dan de 0 houden. Als ze er 1 kunnen maken, dan wordt het heel leuk. Maar Valencia laat AZ natuurlijk niet zomaar scoren en zullen zelf ook vol knallen waarschijnlijk. Gisteren kwam AZ wel een paar goed weg.
Denk dat de verhouding iets verbeterd, toch heeft Valencia wel de betere beste kansen denk ik.. van 70-30 naar 65-35?
 
Ik vind het wel mooi allemaal. AZ richt zich volledig op die Europese wedstrijd, maar vergeet voor het gemak even Vitesse uit. Dat wordt een vermoeid inspiratieloos AZ zondagmiddag. Ajax dus koploper na dit weekend :+

Denk trouwens niet dat AZ het af kan maken in Valencia, hoop het wel, maar wordt niets denk ik.
 
En 6 dagen na de return komt FC Twente op bezoek, als die elkaar nou lekker op een gelijkspel houden......... ^^
 
Slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien! :X
Staan we vroeg op voorsprong dankzij een blunder in de verdediging, Matavz schiet goed raak.
Daarna was 't tempo echt om te janken, zelfs bij FC Bal Op 't Dak is 't tempo nog hoger.
Krijg je ook nog eens een penalty, Blom twijfelde even, schiet die lulhannes van een Toivonen over...
Toen zag ik die gelijkmaker echt komen, maar 't is dat VVV nog slechter was dan PSV.
Dan maakt Depay in de slotminuut de 2-0, anders had die weer een penalty gegeven omdat die onderuit werd gehaald, maar liggend schoot die binnen.

FC Twente, Heerenveen en Feyenoord winnen ook weer.
 
Heracles was bij 't begin van de wedstrijd volgens mij al met hun hoofd bij de bekerfinale.
Wat een drama zeg, lachwekkend hoe ze verdedigen en niks doen.
Ajax werkt flink aan 't doelsaldo.
 
Had eigenlijk wel wat meer verwacht van Heracles.. ze zijn geen schim vergeleken met de wedstrijd tegen AZ!
 
Vanaf vandaag gaan we ze weer horen hoor, de Ajacieden. Wij staan bovenaan. Ajax kampioen! Blablabla.
Spannende pot net bij AZ, Holman die eruit werd gestuurd met twee keer geel maar Vitesse dat nauwelijks nog kansen creëerde.
2-2, terechte uitslag.

Volgende week:
Heerenveen - Ajax
AZ - FC Twente

Sowieso dus dat d'r weer 2 ploegen punten verspelen! :)
Gelijkspelletje bij AZ zou echt een prachtig resultaat zijn voor PSV.
 
Last edited:
Vanaf vandaag gaan we ze weer horen hoor, de Ajacieden. Wij staan bovenaan. Ajax kampioen! Blablabla.
Spannende pot net bij AZ, Holman die eruit werd gestuurd met twee keer geel maar Vitesse dat nauwelijks nog kansen creëerde.
2-2, terechte uitslag.

Volgende week:
Heerenveen - Ajax
AZ - FC Twente

Sowieso dus dat d'r weer 2 ploegen punten verspelen! :)
Gelijkspelletje bij AZ zou echt een prachtig resultaat zijn voor PSV.

+ralf+
het hele seizoen wordt hier al geroepen dat we toch geen kampioen worden.. tjaa, dan vraag je er ook gewoon om:7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top