Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ik hoop dat Milan nu wint met 3-1 ofzo. Dan wordt de return ook nog mega spannend! Waarna Barca aan het langste eind zal trekken.

Ben benieuwd vanavond, wordt vast een mooie pot. Zal vast spannender worden dan beide wedstrijden gisteren. Maar toch gewoon 0-3 winnen :).

Wat irritant trouwens gisteren bij Sport1, waar wou Emiel nou heen met ze verhaal over Mourinho/ Barcelona/ jaloezie etc. Gelukkig zaten van Basten en Kieft er, die kunnen nog objectief blijven.

Die Emile vind ik toch al zo'n naar mannetje, ook altijd bij Voetbal International.
Heb echt een hekel aan die kerel.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fWXDld8Ge30"]Emiel_Schelvis.wmv - YouTube[/ame]

Kan zelf ook niet voetballen..

geen hoogstaande pot voetbal tot nog toe. Of zijn we verwend met 't galavoetbal van Barca?

Zaten wat leuke hoogtepuntjes tussen.
zlatan is toch wel een baas zeg wat sterk is die gozer aan de bal. jammer dat die de 1-0 niet maakt
Seedorf ook alleen maar respect voor.

Was geen slechte pot voetbal met zeker genoeg mooie actie's/combinaties. Maar had er meer van verwacht denk ik:)

Barca was best slecht hoor, Seedorf :W... ook Messi zien lopen klagen, WTF hij moet daar echt niet mee gaan beginnen....

En zo zagen wij twee teams.....de een alleen maar tikken/passen en de ander alleen maar lange ballen. En het hielp beide niet verder.

Hooopen dat die heel blijft, dan kan die wel eens heel beslissend worden voor NLD..
Ik zie 't best nog eens gebeuren dat die tegen 't einde van de competitie dan nog ineens zo'n schop krijgt.
Wel van een Duitser dan hè.
Of misschien zelfs op de training bij Bayern! :D

Aardig doelpunt:W Het is maar voor de statistieken wrs, in Valencia worden ze compleet weggetikt. Maar wel een opsteker!

Gruwelijke goal van Holman! :W
AZ verdiende trouwens in de eerste paar minuten al een penalty, Altidore werd gewoon compleet naar de grond getrokken.

Status
Not open for further replies.
Back