This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Iedereen heeft het ook maar over de chaos in Amsterdam, maar ik zie het wel gebeuren dat ze een 'goede' serie neerzetten en daarmee weer een behoorlijke morele oppepper krijgen en het weer gaat draaien.

Als we die gekke IJslander terug hebben en Boerrigter kan weer flitsen op de vleugels zie ik Ajax wel een goede reeks neerzetten. Echter moet wel iedereen fit zijn en blijven want anders leveren we teveel kwaliteit in.

Hoe dan ook, na dit weekend is Ajax sowieso ingelopen op minimaal 2 concurrenten.
Ze kunnen zelfs inlopen op maar liefst 4 concurrenten als PSV - Feyenoord en AZ - Heerenveen in een gelijkspel eindigen.

Ja, hoor....Ajax wint de relatief makkelijkste wedstrijd....thuis tegen NEC vergeleken met de twee van AZ & PSV. Ik zie Ax & PSV nog wel punten verliezen...maar Ajax gaat echt niet alles winnen.

Zolang Vermeer maar blijft staan....

---------

Gisteren weer moeten voetballen...r`dam Charlois..tegen Zuiderpark 1.
Helaas geen John de Wolf dit keer, wel als nummer laatste gewonnen met 0-4...zijn staan vierde.
Heel bijzonder; gezamelijk douchen en omkleden....en maar kk op elkaar ...is ook overal hetzelfde he.

Nou, die 0-3 was ook wel aardig blundertje hoor
Maargoed, beiden niet topclub waardig. Hopelijk krijgt Cilissen volgend jaar direct een shirt met nr 1 erop. Vermeer direct verkopen, waardeloze keeper. De tegengoal was ook weer zijn schuld, als je 1.50m hoog bent moet je niet proberen om een corner vanaf de penaltystip uit de lucht te pakken. Hij ging er weer mooi onderdoor.

Vermeer is helemaal niet zo kort hoor, dat is te makkelijk.
Het is gewoon erg onrustig. Niemand weet wat hij gaat doen...

Ik snap dan niet waarom Cilissen nu niet al keept....Vermeer kost je gewoon punten.
De techn.staf zal Cilissen blijkbaar nog niet beter vinden.

Wij in Nederland zeiken echt ongelofelijk veel op keepers...ze doen het nooit goed.
En dan het nog steeds hebben over meevoetballen :X dat gaat echt nergens over.
Wat is dat? mannetje uitkappen of gewoon een pass kunnen geven?

v/d Sar deed het blijkbaar bij Ajax toen....heb het nooit meer gezien bij hem.
Het kon of het mocht niet....bij de Europese topclubs heb je het iig niet nodig.

Vermeer is inderdaad mega chaotisch, met terugspeelballen ook. Dan staat hij met zn armen wijd om de backs te sturen, die allang weten wat ze moeten doen en dan nog trapt hij hem blind in de voeten van de tegenpartij. Mooi voorbeeld was afgelopen donderdag tegen Man Utd, half uur bezig met de uittrap, 10 man vrij, en dan nog bij Man Utd in de voeten spelen waardoor Siem de Jong moet ingrijpen en geel krijgt. Echt on-ge-loof-lijk.

Ik mis Stekelenburg!

Wat vinden jullie ervan dat oa Guardiola en Xavi roepen dat ze het onrechtvaardig vinden dat Real 10 punten voorsprong op ze heeft.

Ik vind het maar zielig. Ja, het is de beste ploeg(misschien wel ooit), maar dat moeten ze dan ook tegen de kleintjes laten zien. En niet zoals tegen Osasuna arrogant starten met Fabregas, Xavi en Iniesta op de bank...

Uiteraard, maar de tussenstand laat nu niet echt het beeld zien wie er echt het beste is in Spanje. Barca is nog altijd beter dan Real Madrid, echter verspelen ze het tegen de kleintjes. Barca wint denk ik de Copa en de CL ook, helaas geen kampioen maar laat RM ook eens wat winnen :+

Onrechtvaardig? Hebben ze inderdaad gewoon aan zichzelf te danken.
Moeten ze maar eens hun kansen benutten tegen die kleinere ploegen, en de inzet is daar ook vaak ver te zoeken.
't Toppunt is natuurlijk die arrogantie om goede spelers op de bank te zetten.

18:00 Real Madrid maar eens kijken uit bij CSKA Moskou
En vanavond natuurlijk Napoli - Chelsea, dat lijkt me echt een geweldige wedstrijd! :W

Onrechtvaardig....haha.
"zo wil je niet winnen"
"met geluk"
"door fouten van"

Hou toch op
Niet zeuren, dat is voetbal.

Knalt nog even de gelijkmaker binnen in de laatste seconde!
Real Madrid vergeet 't natuurlijk hier gewoon af te maken, wat een kansen voor Ronaldo en Callejon.
CSKA was echt van een enorm bagger niveau zeg.

Onrechtvaardige gezwam.

Als Barcelona voetbal speelt van 'een andere planeet' vraag ik me af wat Real Madrid dan speelt dit seizoen... 10 punten is niet niks .

Natuurlijk gezien de prijzen en onderlinge resultaten is Barcelona veel beter, maar zodra er ook maar twee basisspelers wegvallen zijn ze het kwijt. Messi heeft Xavi nodig...

Status
Not open for further replies.