This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ja kwenie hoor, is het een zuivere penalty als je iemand neertrapt, maar de scoringskans al was verkeken door die tackle? Het was lomp, dat is zeker
Denk niet dat je dan kunt zeggen dat ze zijn genaaid oid
Oh, heb die herhaling niet meer gezien. Op 't eerste moment leek 't namelijk een duidelijke penalty.

Barcelona zal morgen Chelsea wel helemaal scheel tikken, al zit Chelsea weer een beetje in een stijgende lijn.

Real had idd met 9 man moeten eindigen. Stoor me vaak aan Real qua schwalbes en theater maar damn Ribery kon er gisteren ook wat van zeg

In De Telegraaf bevestigde Zakaria Labyad voor het eerst dat hij wat hem betreft na dit seizoen definitief overstapt naar Sporting Lissabon. "Ik ben vandaag (gisteren, red.) gebeld door Marcel Brands. Hij vertelde dat Benfica mij wilde overnemen. Ook daar was ik teleurgesteld over. PSV wilde mij in januari al verkopen, maar dat heb ik toen zelf stopgezet, omdat ik in Eindhoven wilde blijven. Nu PSV mij aan Benfica wilde verkopen, heb ik definitief voor Sporting gekozen."
"Ik denk dat Sporting voor mij de juiste stap is. Ze werken veel met talenten en ik had er gelijk een goed gevoel bij", aldus de middenvelder.

Dit is toch ongelofelijk zeg wat die jongen hier allemaal lult. Wat heeft die PSV aan 't lijntje gehouden.

Klopt, nu moet die naar de rechter stappen.
Of Lissabon geeft PSV een fooi, dan niet. Maar die willen 'm natuurlijk gewoon gratis.

Het lijkt mij een stap te vroeg, het zal vooral een financiële verbetering zijn denk ik.
Jammer, is echt doorgebroken, jong en al belangrijk.

blijft vies, maar uiteindelijk denkt iedereen aan zichzelf.... al dat bs en erom gedraai had van mij ook niet gehoeven... das 't enige waar ik wat op aan te merken hebt.

Schöne, leuke speler, maar toch niet voor Ajax? Ik vrees een gevalletje Theo'tje.
Narsingh, dat zou pas een geweldige aankoop zijn voor Ajax, al zag ik 'm natuurlijk veel liever bij mijn club.

Lijkt me ook meer een aankoop voor de breedte.
Transfervrij en best wel een goede speler, zo verkeerd is t niet gedacht vind ik.

Ik had Schone wel graag als vervanger van Bakkal gezien. Bij Ajax waarschijnlijk een breedte aankoop met de Jong, Eriksen, Lodeiro en Serero op die plek. Hoewel Lodeiro geloof een aflopend contract heeft.

[IR]https://p.twimg.com/Aq2HOioCIAApuwb.jpg:large[/IR]

:+

Wel de enigste manier om ze af te stoppen.

Het is meer het gedraai in de media...of dat allemaal letterlijk bij hem vandaan kwam is ook weer niet zeker natuurlijk.

Natuurlijk draait het allemaal om geld.....maar dit lijkt me om 'nog meer' geld te gaan. Volgens mij had hij niets te klagen.

een ton meer of minder, merk je niet zo gauw.... maar lekker is het wel natuurlijk.... zelfde geld is zijn carriere zo voorbij, dus doe maar bankrek spekken..

Status
Not open for further replies.