This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Anita was echt zeer sterk. Enoh speelde ook top. Op een gegeven moment tikte Ajax gewoon erg lekker rond. PSV is geen moment lekker in de wedstrijd geweest.

Ik heb hoop!!

Anita is gewoon bruut voor de verdediging. Vertonghen straalt ook rust zeg en de stappen die die man kan maken met de bal op snelheid pfffff...

Al met al een leuke wedstrijd, geloof niet dat het een schot op goal was van Aisatti maar hij zat er lekker in. Penalty was 100% maar hij had ook daarvoor kunnen fluiten bij die trek-douwpartij dus ach. HELEMAAL NIKS VOOR DIE BOERUHHHH.. naja misschien een beker

3 punten binnen geharkt na een zeer matige 1e helft. Nu is kijken hoe er punten weggegeven gaan worden in de hoofdstad. Met Enoh en Anita in de basis ziet dat er behoorlijk rooskleurig uit.

Que?

Ik dacht dat Rutten laf speelde met PSV, maar dit sloeg alles. Ik heb geen seconde het idee gekregen dat PSV voor het kampioenschap aan het spelen was.

Ja ik kan me geen moment herinneren waar Ajax een kaart had moeten krijgen, Ajax speelde erg goed, kwam simpel onder "druk" van PSV uit en tikte het balletje makkelijk rond. Zeer weinig overtredingen, zelfs Enoh heeft geen overtredingen gemaakt!

Bizar weekend weer. Maar goed, er is nog niks beslist. Elke week ziet het er weer totaal anders uit. En Psv heeft niet het moeilijkste programma vanaf nu, evenals Feyenoord. Toch lijkt me AZ nog het meeste kans maken, maar Ajax is zeker niet kansloos.

Zeker nog niks beslist...."we" moeten nog Heerenveen, Vitesse en Twente uit.
Naar mijn idee moeten er zeker nog een paar geblesseerden terugkomen, als we echt kans willen maken.

AZ uit naar Vitesse, PSV, Feyenoord en NEC, thuis tegen FC Twente, VVV en FC Groningen

Ajax uit naar Heerenveen, FC Twente en Vitesse, thuis tegen Heracles, De Graafschap, FC Groningen en VVV

FC Twente uit naar AZ, Excelsior en VVV, thuis tegen Roda JC, NAC, Ajax en Heerenveen

PSV uit naar RKC, Roda JC en Excelsior, thuis tegen VVV, AZ, NEC en ADO

Feyenoord uit naar Roda JC, ADO en Heerenveen, thuis tegen NAC, Excelsior, AZ en Heracles

Heerenveen uit naar FC Groningen, NEC, Heracles en FC Twente, thuis tegen Ajax, Vitesse en Feyenoord

Zeg 't maar jongens.
Het is duidelijk te zien dat zowel PSV en Feyenoord op papier nog de makkelijkste tegenstanders krijgen.
Heerenveen heeft duidelijk 't moeilijkste programma gevolgd door AZ.
We moeten vanaf nu gewoon alles winnen, dan ben je waarschijnlijk sowieso nog tweede.

AZ speelt niet erg sterk. De ploeg is zwaar vermoeid en is nog niet klaar met de drukte. Die 1-0 overwinning was zeer gelukkig bv. Ajax richt zich gewoon volop op het kampioenschap en wil dit ook graag en heeft het vorig jaar ook al voor elkaar gekregen.

Heeft iemand een lijstje van AZ, Ajax, PSV en Feyenoord tegen wie ze nog moeten? (oh, check, thx Joene) Dat lijken mij de ploegen die nog een kans maken. Waarbij Ajax nu toch echt de beste kaarten in de hand lijkt te hebben. Strak daarna AZ, dan ver daarna PSV en Feyenoord.

Twente heb ik afgeschreven, die hebben even een positieve flow gehad, maar missen nu 3 bepalende spelers en kunnen die hiaten niet opvangen. Heerenveen doet het leuk, maar pakken de belangrijke wedstrijden geen punten, die komen niet meer bij.

Ben benieuwd wat hiervan klopt aan het einde van dit seizoen :+

Ik denk als er een club is van dat rijtje die alles wint, ze kampioen zijn. 5 punten verschil is heel weinig met zulke programma's. En het zieke is, Feyenoord is niet kansloos. Als je kan overleven tegen Heerenveen en AZ, dan moet ik het nog zien. Een hoge notering zit er echt in dit jaar.

Reagerend op het lijstje van Joene, Ajax heeft 3 moeilijke uitwedstrijden, en makkelijke thuiswedstrijden.

AZ heeft het erg moeilijk, gaat nog veel punten verspillen gok ik.

PSV heeft het iets makkelijker maar ook wel wat lastige wedstrijden en zelfde geldt voor Feyenoord.

Al met al blijf ik wel bij mn bovenstaande visie nav. deze wedstrijden die nog komen. Het gaat spannend worden in ieder geval, dat is zeker!

Zolang je maar van Heerenveen wint en niet verliest bij Twente. In die tussentijd heeft AZ ongetwijfeld al een keer verloren. Ik zie het nog wel goedkomen, maar het kan zomaar zijn dat je ineens weer 3e staat

Zolang je maar van Heerenveen wint en niet verliest bij Twente. In die tussentijd heeft AZ ongetwijfeld al een keer verloren. Ik zie het nog wel goedkomen, maar het kan zomaar zijn dat je ineens weer 3e staat

Het leuke is nu dus juist dat als je een keer verlist, je gelijk 3 of 4 plekken kan zakken.

Komt Boerrigter al weer eens terug eigenlijk, ik las ergens dat hij en vd Wiel zich hadden gericht op PSV. Blijkbaar niet gelukt...

Boerrigter kan hopelijk volgende week weer meedoen met Jong Ajax, Sigthorsson doet vanavond al een uurtje mee! Dus die kan met een beetje geluk meespelen tegen SC Heerenveen Van der Wiel gaat ook volgende week weer meespelen met Jong Ajax stond er volgens mij op de planning. Maar van der Wiel boeit me niet meer zoveel, van Rhijn had Mertens compleet in zijn broekzak en is opkomend ook zeer sterk. Gaat een nieuw groeibriljantje worden!

Iedereen schrijft Psv af, kan me niet voorstellen met dat programma. Hebben eigenlijk maar 1 net-net wedstrijd en dat is tegen Az. Ajax moet nog naar Heerenveen, Twente en Vitesse, kan me goed voorstellen dat daar nog zo 2-4 punten verspeeld worden. Het is al weken zo en ik vermoed dat het tot de laatste wedstrijd zo blijft, elke van de 5 maakt nog aanspraak op het kampioenschap.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1WYBtaiPyfg&feature=share"]Real Madrid Resort Island Video - YouTube[/ame]

En dat met de centen van ECB :+. Gaaf stadion, maar dit gaat wel erg ver hoor .

Status
Not open for further replies.