Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Nee, dat gaat me te veel tijd kosten...

Ik mis soms wel match of the day heel laat op bbc.
heerlijk was dat om nog te `s nachts te kijken.

Oh oh oh Real Madrid, weer doet een (onterechte) vrije trap Real de das om. 1-1.
Mourinho ging helemaal uit z'n plaat en kon vertrekken net als één van z'n mensen van de staf.
Vervolgens toont Ramos weer z'n ware aard en kan ook vertrekken met z'n tweede gele kaart.
En direct krijgt Ozil uit 't niets direct rood, geen idee waarom.
Vervolgens moest Khedira eigenlijk nog van 't veld gestuurd worden met z'n tweede gele kaart maar hij werd gespaard.
Maar die scheids wist echt totaal niet waar die mee bezig was zeg, wat was die man ontzettend slecht.
6 punten nu nog maar.

Last edited:
Het wordt weer spannend in Spanje. Dom rood voor Ramos, maar die scheidsrechter was helemaal de weg kwijt :D.

Ze hadden het al lang af moeten maken, en Casillas ging ook niet vrijuit bij die (volledig onterechte) vrije trap vond ik. Jammer...

Pepe heeft na afloop gister blijkbaar ook nog rood ontvangen.
Hij zei: 'Ga toch weg oplichter en hoerenzoon'
Vijf rode kaarten dus voor Real!

:D:D

Oh, en:

Ruben kreeg twee keer geel, maar mocht juist weer blijven staan.
Ruben werd in de negentiende minuut voor het eerst op de bon geslingerd, al beweren enkele Spaanse media dat deze gele kaart voor Marcos Senna was bedoeld. Die was op dat moment echter helemaal niet in de buurt van Romero, die tien minuten na rust weer geel trok voor Ruben. Een rode kaart leek het logische gevolg, maar de Argentijn mocht op het veld blijven staan.

8P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=P6RaySeA8Ig"]http://www.youtube.com/watch?v=P6RaySeA8Ig[/ame]

Dit moet ook de gekste gele kaart zijn die Pepe ooit heeft gekregen, man man man!

Ook nog haha.

Maar ik vind Pepe de laatste wedstrijd rustiger, en verdedigd geweldig, al is zijn opbouw niet altijd even best, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij weer is uit ze slof schiet...

Az - Heracles (:W), net ingezapt (bij 2 - 1) en best leuke wedstrijd. AZ wordt goed moe gespeeld iig! :+

Heracles Almelo! :D

Maar even serieus, als PSV de beker wint en in de competitie bij de eerste 2 eindigt speelt Heracles gewoon in Europa...
Da's echt dramatisch voor 't Nederlands voetbal.
Dan krijg je precies hetzelfde als toen met ADO die tegen die eerste tegenstander wonnen en naar de volgende ronde ging waar ze afgestraft werden uit zo'n club als Cyprus.

Last edited:
Heracles Almelo! :D

Maar even serieus, als PSV de beker wint en in de competitie bij de eerste 2 eindigt speelt Heracles gewoon in Europa...
Da's echt dramatisch voor 't Nederlands voetbal.
Dan krijg je precies hetzelfde als toen met ADO die tegen die eerste tegenstander wonnen en naar de volgende ronde ging waar ze afgestraft werden uit zo'n club als Cyprus.

Elke wedstrijd is mee genomen voor zo,n club geldtechnisch gezien natuurlijk

Status
Not open for further replies.
Back