JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 5-2 olle kampioene kampioene ole ole ole:**wacht op een uitbarsting van vreugde van Feyenoordkant*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 5-2 olle kampioene kampioene ole ole ole:*
wacht op een happer van Ajaxkant
Het niveau is gewoon kansloos geworden, met dat uitlokken steeds.Ben ik de enige die dit topic af en toe zwaar kansloos vind?
nofi
Nu ik jouw foto heb gezien durf ik niet meer hoor ;(
Ja jij ging gelijk kijken he stoere booiii, jammer dat die weg is gehaalt he, mischien moet je minder achter teletekst pagina 818/819 zitten, dan had je hem kunnen zienJammer dat ie hem dan weghaalt uit het foto van jezelf topic.. :emo:
Feyenoord niet naar Dubai Cup
ROTTERDAM - De deelname van Feyenoord in de winterstop aan de lucratieve Dubai Cup is afgeketst. Vooralsnog heeft Feyenoord geen alternatief. "Wij kunnen het ons niet permitteren om 50.000 of 60.000 euro te besteden aan een trainingskamp, maar misschien kunnen we met de hulp van een sponsor nog iets organiseren", aldus trainer Gertjan Verbeek.
Ja jij ging gelijk kijken he stoere booiii, jammer dat die weg is gehaalt he, mischien moet je minder achter teletekst pagina 818/819 zitten, dan had je hem kunnen zien
Mooi dan kan je weer je teletekst aanzetten:*Ik had hem al gezien hoor lieverd :*
Wel grappig dat een foto in verband wordt gebracht met voetbal
Feyenoord heeft gewoon 5-2 gewonnen, het was niet al te best geef ik zelf toe, maar 9 goals in 2 wedstrijden, dat is niet verkeerd of heb ik nou ongelijk?
Kampioen van het rechter rijtje kunnen jullie altijd nog worden martijn:love:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 5-2 olle kampioene kampioene ole ole ole:*
wacht op een happer van Ajaxkant