This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
[edit]
In alles is PSV kwalitatief minder geworden
[/edit]

Afellay wil het ook niet meemaken denk ik.

Last edited:
Jezus wat miste Lazovic weer kans na kans zeg :X. Dramatische speler.

Juventus heeft Afellay in het vizier

Ibrahim Afellay krijgt zijn wintertransfer mogelijk toch. De middenvelder van PSV staat in de belangstelling van Juventus, dat over twee maanden ver zou willen gaan om de Nederlander binnen te halen, zo meldt Tuttosport.

Afellay moet in Turijn de opvolger gaan worden van Pavel Nedved, die zijn pensioen nadert. De 22-jarige middenvelder heeft in Eindhoven nog een contract tot de zomer van 2011 en PSV heeft geen afkoopsom in het contract opgenomen.

De twaalfvoudig international zou op de eredivisie uitgekeken zijn en daarom een transfer willen, meldt de Italiaanse krant. Juventus krijgt overigens wel concurrentie van Arsenal, dat in de winterstop ook een bod zou willen uitbrengen.

Afellay maakte in het seizoen 2003/04 zijn debuut voor PSV. Dit seizoen speelde hij tot dusver zeven duels, waarin hij vijfmaal scoorde.

Als PSV zo doorgaat zie ik hem nog wel vertrekken in de winterstop hoor. Geld moet voor Juve geen probleem zijn en denk niet dat hij nog lang wil blijven zo.

Ik denk dat het idd niet wil meemaken.

Ik denk overigens dat het ook gewoon een algeheel gebrek aan kwaliteit is.
Mindere verdediging etc etc.. een een coach die nog geen wedstrijd in dezelfde opstelling heeft gespeeld, helpt ook nie.

Tegen NEC

Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Wuytens.

Tegen Marseille

Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Maza, Bréchet, Afellay, Bakkal, Marcellis en Wuytens.

Het team was wel hetzelfde op de wissel Addo - Pieters na als het verlies tegen Marseille.
Ook dat kan je een wonder wedstrijd noemen. Wonderbaarlijk slecht.

Idd

Ajax 3 - 0 Sparta
Feyenoord 3 - 1 Fc Utrecht (dit was 3 - 0, zal wel weer 3 - 3 worden ofzo)
FC Groningen 4 - 0 Fc Volendam
AZ 2 - 0 Fc Twente

13 goals alweer

tis alweer 3-2 bij feyenoord. Een grote blunder van timmer als ik radio rijnmond moet geloven. Timmer trapt uit tegen de billen van een utrecht speler en de bal rond er in:X

FC Groningen 5 - 0 FC Volendam
AZ 3 - 0 FC Twente
Ajax 5 - 2 Sparta Rotterdam
Feyenoord 5 - 2 FC Utrecht

22 goals :+
Goed voetbalweekend weer

*wacht op een uitbarsting van vreugde van Feyenoordkant*

ben erg blij met deze overwinning. Alleen timmer weer hoor. Het wordt tijd dat hij eruit gegooid wordt. Hij heeft paar keer punten voor ons gepakt. Maar hij begint echt af te zakken(al enkele maanden nu) Het wordt tijd dat Darley opstaat. En Mulder verwacht ik ook wel wat van

timmer kon er niks aan doen dat hij tegen de speler aanschoot
Die bal moest niet teruggespeeld worden
Maar gelukkig 5-2

Status
Not open for further replies.