het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
Real speelde slecht vond ik zat helemaal niks in.
Morgen Ajax hoop dat ze winnen maar zal geen makkie worden tegen 10 verdedigerd.

@ Martijn; jij zal wel geen mooi cadeau voor je verjaardag krijgen denk ik ofwel:P
Proficiat btw...

Hopelijk maakt Ajax vanavond snel 1-0 anders wordt het echt zo'n drama wedstrijd waarbij de bal alleen maar wordt rongeschoven achterin/op het middenveld.
Vanavond naar de Arena, ik las gisteren in de krant dat er nog maar 15xxx kaarten waren verkocht, prima sfeer dus :P.

Feli Martijn!

Ik vertrek nu richting supportershome, heerlijk die simpele types die daar rondlopen :D.

Ik gok op een 2-0, Feyenoord gaat het schip in net als FC Twente. Heerenveen kan nog wel eens gaan stunten als is Wolfsburg natuurlijk niet de meest makkelijke tegenstander.

Wat een DR-A-MA. Ongekend jongens, die fokking Russen doen niks en ze staan met 1-2 voor. Van Bronckhorst is ook lekker bezig weer...pfff

Man je praat net zoals FR-fans aapies. Er is nog niks verloren met een gelijkspel ben ik ook tevreden.

Gelukkig is die Vagina liefde niet naar de kuip gekomen, wat een show mannetje

Beginnen de frustratie's nu al, je bent jarig man laat je dag nou niet verzieken door feyenoord :P
PS: feli, je jodenvriendje :*

Beginnen de frustratie's nu al, je bent jarig man laat je dag nou niet verzieken door feyenoord :P
PS: feli, je jodenvriendje :*
Haha mijn dag wordt nooit verpest door Feyenoord, was gewoon een zure nederlaag we hadden minstens 1 punt zeker verdient, ik ga nu me verlies wegzuipen

oi

Status
Not open for further replies.
Back