het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
3-0 is gewoon een redelijke prestatie ook al is er een halfuur meer voor nodig, schijt aan...

hahahaha.



Jullie speelden tegen Top Oss gister he, dat is een eerste divisieclub voor als je dat nog niet wist. Hoe kan je nou zeggen dat het een redelijke prestatie is dat je na 90 minuten nog niet weet te scoren.
 
anyhow maakt niet uit. En dat recht praten valt wel mee hoor. Er wordt toch toegegeven dat het een kut wedstrijd was. Maar na 90/120 minuten gaat het er alleen om wat er op het scorebord staat.

Niemand verwacht van feyenoord dat ze mooi winnen als ze maar gewoon winnen:)
 
Hahahhahaha, dit was gewoon hakken over de sloot man.. Top Oss kreeg genoeg kansen en het had ook zo 0-1 kunnen worden binnen die 90 minuten.. Een club als Feyenoord hoort er gewoon overheen te stormen!

Ik vond het iig leuk om naar te kijken :)
 
dat ontken ik ook niet. Maar kan me vorige jaar nog herrineren dat we met 1-0 in de laatste minuut van zwolle wonnen. Toen zat ook iedereen te gillen. Maar wij namen iig wel aant einde van het seizoen die beker in handen:)
 
Klopt, je hebt ook helemaal gelijk.. Tis alleen jammer dat Feyenoord al een lange tijd geen mooi voetbal laat zien. Tis niet echt aantrekkelijk om Feyenoord te zien voetballen!
 
Ik ben het volkomen met je eens. Ik weet ook niet wat het is. Het lijkt erop dat die oudjes allemaal een kut mentaliteit hebben. Het middenveld tegen ajax met een gem. leeftijd van 19 was gretiger,feller,sterker. Nu worden de oudjes er weer ingezet en het gaat weer kut.
 
Feyenoord lijkt zich maar voor 1 wedstrijd per jaar te kunnen motiveren, en dat is Ajax thuis. Ik vond het gisteren echt lachwekkend, maar goed.
 
Hahahhahaha, dit was gewoon hakken over de sloot man.. Top Oss kreeg genoeg kansen en het had ook zo 0-1 kunnen worden binnen die 90 minuten.. Een club als Feyenoord hoort er gewoon overheen te stormen!

Ik vond het iig leuk om naar te kijken :)
Gast.. Ze hebben 1 goede kans gehad in de eerste 3 minuten, of heb je Cappele-Sparta gekeken?
 
Ach, mag Feyenoord ook een troostprijs :p, ze speelde zwaar onder de maat! Enige die wat lieten zien waren Fer, Wijnaldum en Biseswar (die moet echt aan zn voorzetten werken)

En wtf, 10 corners en geen enkel doelpunt?

Btw die keeper van Top Oss zie ik ngo wel verkassen naar Eredivisie club!
 
Vind het altijd zo mooi he. Als de concurrent de beker pakt is het een trootstprijs. Ik kan iig zeggen dat wij wat hadden afgelopen seizoen...kan je van 020 niet zeggen:)
 
Think again, wij hadden de Johan Cruijff schaal:p

Volgens de tijd dan, want de wedstrijd werd natuurlijk in seizoen 07/08 gespeeld en niet meer in 06/07.
 
Mooiste vond ik nog dat ze voor rust Gertje gertje we worden kampioen zongen, en 5 min voor tijd Alles of niets :+

Mooi volk :+
 
en dat is wel ineens een prijs maar de knvb beker niet?! Hmm Met de knvb beker krijg je nog toegang tot europees...

Ik heb nooit gezegd, dat het geen goede prijs is, wat ik eigenlijk uberhaupt niet snap.

Aangezien ik als club zijnde elke prijs, elk seizoen zou willen pakken. Misschien komt het omdat het in NL zo ondergewaardeerd is, maar kijk is naar engeland met de FA cup, charity shield en de Carling cup. Worden daar toch allemaal als grote prijzen gezien.

Het is in NL wss tot troostprijs gepromoveerd om de winnende club toch nog een beetje belachelijk te maken, door de rivaliseerde supporters.
 
@ Aplus

ieder zijn beleving van het spel. Louis van gaal vond ook dat ie het beste az sinds een half jaar had gezien tegen ado. Miljoenen nederlanders dachten daar anders over
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top