het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Jullie maakte lekker veel herrie na die 1-2, kom op zeg!
Ik was er wel bij, en wat wil je? 40k tegen 1600!!

Weetje wat ook zielig is, met maar 42000 man in het stadion zitten, jullie krijgen de klassieker niet eens uitverkocht! :D

De 1-1 en de 2-2, jullie vierden feest alsof je kampioen was geworden
1: feyenoord had voor de wedstrijd al verloren volgens veel voetbalkenners

2: verliezen van 020 wilden geen van 42.000 toeschouwers

3: met dit elftal toch nog gelijkspelen (voor velen onterecht) is toch een goede pretatie

1: feyenoord had voor de wedstrijd al verloren volgens veel voetbalkenners

2: verliezen van 020 wilden geen van 42.000 toeschouwers

3: met dit elftal toch nog gelijkspelen (voor velen onterecht) is toch een goede pretatie

met zo'n scheids aan jullie kant vind ik het niet zo'n daverende pretatie hoor :X

Als je kijkt naar het elftal van Feyenoord en Ajax.

Nou dan is 2-2 voor Feyenoord een overwinning hoor jongens, moet je kijken wat er in dat Ajax rondloopt voor vermogen.

Feyenoord heeft nou niet echt een goed elftal, meer bejaarde spelers dan jonge talenten.

Als je het dan als Ajax niet af kunt maken, tsjah dat ligt dan aan jezelf.

En ik ben NEUTRAAL :P

Afgelopen zomer is De Kuip verbouwd, niet alleen de kleedkamers werden onder handen genomen, ook het aantal Business Seats werd uitgebreid. In vak KK zijn 1.100 blauwe kuipstoeltjes vervangen door circa 1.200 luxe rode klapstoelen. Ook werden 1.200 oude Business Seats verwijderd en vervangen door 1.500 meer luxe stoelen. De verbouwing van vak KK lijkt een blamage, zelfs bij De Klassieker van het jaar bleven de meeste plaatsen leeg.

Die Amstelovic vrouwtjes zijn trouwens bloedje lekker

Ajax heeft deze zomer voor 30 miljoen aan spelers gekocht. Feyenoord heeft iets van 8 ofzo? Iig onder de 10. Ajax heeft op papier gewoon een veel sterker team dan feyenoord. Na alle problemen die we tot nu toe hebben gehad en tot 2 x toe terugkomen in de wedstrijd(terecht of niet terecht) is gewoon een prestatie. Feyenoord heeft gewerkt voor het trouwe legioen terwijl iedereen wist dat ajax torenhoog de favoriet was. Als je dan 1 puntje pakt snap ik best dat het legioen stond te springen. Ik stond ook te blerren in de kamer toen tomasson die pingel erin ramde.

Ik heb nog is gekeken naar de beelden. Als ik zo zie had geen van beide echt recht op een strafschap(mols of suarez). Braamhaar was gewoon kut en was het spoor al bijster na het eerste fluitsingaal. Biseswar gelijk geel was imo ook onterecht.

Al met al een heerlijke pot zitten kijken met genoeg kansen aan beide kanten. Maar wat voor mij het belangrijkste was: eindelijk weer is vechtlust van mijn club. Zouden ze vaker moeten doen voor het (vaak teleurgestelde) legioen!!!

Ajax was ook niet op z`n best, Sulejmani eruit. En idd, Feyenoord had de scheids wel mee, want Mols was echt totaal geen penalty. Eerlijk is eerlijk. Mja, de arbitrage heeft wel meer geblunderd dit weekend (zoals gewoonlijk). Ik vond overigens dat Timmer terecht geel kreeg en geen rood. Terechte uitslag was gewoon 1-2 geweest denk ik.

Mja, aan de andere kant, Ajax hoort gewoon met 0-3, 0-4 te winnen van dit Feyenoord. In de Arena zijn we gewoon het haasje denk ik....

EDIT: Ben ik de enige die het topvalt dat Bahia bijna wekelijks mensen neerlegt in de 16 meter? Niet zo snugger

Bahia grijpt wel zijn kans op het moment zeg! Vind dat die toch degelijk speelt!! Maar ja elke week is het idd raak met een mannetje neerleggen. Vond lucius gister ook lekker op de bal jagen de hele tijd! Beter dan die natte krant van een greene

Tijdens het massale opstootje in de slotfase besloot Huntelaar zijn ergernis al te uiten. Hij vatte de irritatie van alle 22 kiftende spelers samen in één zin die hij Braamhaar toebeet. ,,Dit komt door jou en je inconsequente gefluit.’’

0K7JZ153_175264a.jpg

Klaas Jan :W

Mooi he, JIJ LAAT HET ONTSPOREN! tegen Braamhaar :W

Zal wel weer geschorst worden, maar dan pegel ik persoonlijk een baksteen en vuurwerk bij Zeist naar binnen, stelletje debielen.

Ben nog steeds pissed

Ik heb nog is gekeken naar de beelden. Als ik zo zie had geen van beide echt recht op een strafschap(mols of suarez). Braamhaar was gewoon kut en was het spoor al bijster na het eerste fluitsingaal. Biseswar gelijk geel was imo ook onterecht.

picture.php

Als je zo beetgehouden wordt in de 16 en je komt ten val is het een 100% pingel, dat kan je gewoon niet ontkennen!!!!!!

Ajax-jongetje mishandeld in De Kuip
Een enthousiast jongetje heeft zondagmiddag het juichen na een treffer van Ajax moeten bekopen met een slag in zijn gezicht. Een volwassen man kon het niet verkroppen dat de twaalfjarige supporter in een Feyenoord-vak zat te juichen.

De stewards kwamen bij het vechtpartijtje dat daarop volgde direct in actie. Nadat de rust terug was, werd voor de zekerheid de Mobiele Eenheid het vak ingestuurd.

De volwassen man is nog niet opgepakt, maar op de beelden is hij duidelijk vastgelegd, zo meldt het AD. De politie waarschuwt dan ook dat als de verdachte zich niet meldt en als de politie hem niet herkent, de beelden aan het grote publiek worden getoond. Het slachtoffer hield overigens niets aan de mishandeling over.

Held! :(

Status
Not open for further replies.
Back