het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
ja als dat hele team om 1 tikkie gaat liggen creperen dan heb je het al snel tegen, waarom ging die sullimanie er zo snel uit?

zat je onderin of bovenin r00020bert

Ajax leek de drie punten in de tas te gaan steken, maar in de slotfase stak Braamhaar Feyenoord de helpende hand toe. Hij promoveerde een duikeling van Michael Mols tot een strafschop, waarna Tomasson vanaf elf meter de 2-2 binnenknalde. Opvallend genoeg kreeg de klassieker zo exact eenzelfde ontknoping als vorig seizoen. Ook toen versierde Mols in de slotfase een strafschop, waaruit de 2-2 viel.

Of de penalty terecht of onterecht was, maakte het Legioen niets uit. De geplaagde Rotterdammers vierden het gelijkspel als een zege. Na nederlagen tegen PSV, Heracles Almelo en Kalmar, kon de ploeg immers wel een succesje gebruiken.

Ik zat 2e ring, voor jou links in de hoek helemaal vooraan
Feyenoord ging trouwens ook veel liggen, waren veel overtredingen op het middenveld.
Sulejmani was denk ik zn hamstring

Huntelaar: "Arbitrage begint me keel uit te hangen"
21 september 2008

Klaas Jan Huntelaar was na afloop van Feyenoord-Ajax ongekend fel in zijn kritiek op scheidsrechter Erik Braamhaar. "Hij heeft de wedstrijd beïnvloed. De arbitrage in Nederland begint me echt de keel uit te hangen", zei hij tegen FCUpdate.nl.

Huntelaar verwees vooral naar een moment in de eerste helft, toen Feyenoord-keeper Timmer slechts geel kreeg na een overtreding op de doorgebroken Leonardo, en de discutabele strafschop waaruit Feyenoord in de slotfase de 2-2 maakte.

Over het moment met Leonardo en Timmer zei de aanvoerder van Ajax het volgende: "Hij moest gewoon rood geven, maar dat durfde hij denk ik niet. Als uitleg zei hij, dat er nog verdedigers meeliepen. Nou, die verdedigers liepen hoogstens mee om de bal uit het net te halen, want ze hadden Leonardo nooit meer ingehaald."

Ook de gemakkelijk gegeven strafschop, na een vermeende overtreding van Emanuelson op Mols, wekte de woede van Huntelaar. "Hij geeft hem aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet. Suarez en ik hadden in de tweede helft ook een strafschop moeten krijgen. De scheidsrechter was gewoon niet consequent", zegt de spits, die het eigenlijk wel gehad heeft met de Nederlandse arbitrage.

"Dit begint me de keel uit te hangen, er wordt niet consequent gefloten. Welke scheidsrechter ik wel goed vind? Nou, Luinge is bijvoorbeeld consequent. En Jol was dat ook. Maar die mogen allebei geen topwedstrijden meer fluiten, geloof ik...maar goed, ik moet nog oppassen wat ik zeg. Anders krijg ik misschien nog een schorsing aan mijn broek."

Overigens haastte Huntelaar zich nog wel te zeggen, dat het gelijkspel niet alleen de schuld van de scheidsrechter was. "We hebben zelf ook gewoon slecht gespeeld."

En gelijk heeft ie, zal vanavond wel te zien zijn op tv.
Tyfus Braamhaar

Niemand was blij met Braamhaar, jammer dat die de wedstrijd niet staakte en dat Jol met de helikopter het veld op kwam.

Maar suarez had ook net zo makkelijk en verdient 2x die 2e gele kaart moeten krijgen.

met 2-2 ben ik wel tevreden, ik zie het zeker niet als een overwinning.

Bij ons was het serieus minder geweest, mja na die verziekte tifo kan ik me voorstellen dat jullie blij waren met een punt.
Wat een vernedering was dat :D

10.jpg

Wij gingen helemaal stuk :P

1528965_657_1222005074068-feyenoord_ajax_suarez_duel.jpg

DIT is een pingel!

Kan niet wachten tot ik de samenvatting zie! Moest gvd werken, werd op de hoogte gehouden door maatje. Toen hij over die penalty begon gooide ik gewoon een fles kapot op de grond:|

ja maar vervolgens ging die wel kinderlijk snel naar de grond hoor.. Heb het ook zitten kijken. Vond feyenoord de winnaar op gebied van doorzettingsvermogen en wilskracht:)

Pff, arbitrage weer...

Rood voor Timmer, De Cler die achter elkaar een aantal acties heeft waar hij best geel voor had mogen krijgen, maar omdat ie al geel had gaf Braamhaar hem niet, geen pentaltry van suarez, maar dan wel aan de andere kant, waar Mols minder werd vastgehouden?

Tsss.

Mooiste is altijd dat het KNJB voor en KNJB na is. Nu wordt het weer met de mantel der liefde bedekt door onze vrienden, en kraait er geen haan naar. Vorig jaar in Rotterdam genaaid en dit jaar weer.

:r :r :r :r

Status
Not open for further replies.
Back