This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Martijn serieus, hoe krijg je het uit je bek door te zeggen dat Suarez geen pingel was en Mols wel? Kijk je nou echt door een driedubbele feijenoord bril ofwat. Dat je het nog aandurft om te stellen dat "we in de arena wel ff gaan winnen". Laat me niet lachen man.

Vorig jaar was het ookal die ouwe graftak die onterecht ging liggen, en nu weer. Wordt tijd dat hij "de schijn tegen" krijgt.

Tja zei ik vorig jaar ook dat het onterrecht was!
Gelukkig zijn meer mensen het met me eens dit jaar, mooiste is toch dat zelfs kakkies nu gaan toegeven dat ze super geluk hebben gehad.
Geen rood voor Timmer en geen pingel voor Suarez

:*

Je mag best frustraties hebben daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Maar het PUNT blijft dat Ajax gewoon beter had moeten spelen dan hadden ze gewoon gewonnen, nu gaan de schaamhaar de schuldt geven.

Tja zei ik vorig jaar ook dat het onterrecht was!
Gelukkig zijn meer mensen het met me eens dit jaar, mooiste is toch dat zelfs kakkies nu gaan toegeven dat ze super geluk hebben gehad.
Geen rood voor Timmer en geen pingel voor Suarez
gelukg geluk..... 2-2 is gewoon dik terecht

welles nietes blabla

tinne neutraler wat vind jij

:*

Je mag best frustraties hebben daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Maar het PUNT blijft dat Ajax gewoon beter had moeten spelen dan hadden ze gewoon gewonnen, nu gaan de schaamhaar de schuldt geven.

Schuld is geen werkwoord :X

Ieg,
Je moet toegeven dat het een andere wedstrijd is als Timmer rood had gekregen, welke grabbelaar hebben jullie op de bank zitten?

leuke wedstrijd om te zien. van voren gaf ik ze zelf geen kans met het middenveld wat ik zag. fer en wijnaldum waren zeer sterk en balvast. arbitrage was weer slecht. timmer had rood moeten krijgen, makaay had een strafschop moeten krijgen en van mols leek erger dan het was denk ik, maar die kon hij wel geven.

al met al, een leuke wedstrijd.

Met Rob van Dijk hebben ze een prima stand-in hoor.

Mijn neutrale mening:

Terechte uitslag op basis van kansen en inzet.
Onterechte penalty voor Feyenoord
Suarez had een penalty moeten krijgen

Schuld is geen werkwoord :X

Ieg,
Je moet toegeven dat het een andere wedstrijd is als Timmer rood had gekregen, welke grabbelaar hebben jullie op de bank zitten?
schijt aan werkwoorden

Maar Timmer heeft geen rood gekregen, geel was terecht er liep nog iemand mee die tussen timmer en de goal stond toen de overtreding werdt gemaakt.

Dan nog, dan stond hij richting het goal, leo ging via rechts, dan had ie open goal om te schieten, en zoals Huntelaar zei ; ze hadden leo nooit meer ingehaald want lucius liep mee en die is niet bepaald snel.

Mja qua inzet, en daar ben ik eerlijk in is het voor Feyenoord een terrechte uitslag, echter had het nooit mogen gebeuren

Status
Not open for further replies.