:*Martijn serieus, hoe krijg je het uit je bek door te zeggen dat Suarez geen pingel was en Mols wel? Kijk je nou echt door een driedubbele feijenoord bril ofwat. Dat je het nog aandurft om te stellen dat "we in de arena wel ff gaan winnen". Laat me niet lachen man.
Vorig jaar was het ookal die ouwe graftak die onterecht ging liggen, en nu weer. Wordt tijd dat hij "de schijn tegen" krijgt.
gelukg geluk..... 2-2 is gewoon dik terechtTja zei ik vorig jaar ook dat het onterrecht was!
Gelukkig zijn meer mensen het met me eens dit jaar, mooiste is toch dat zelfs kakkies nu gaan toegeven dat ze super geluk hebben gehad.
Geen rood voor Timmer en geen pingel voor Suarez
:*
Je mag best frustraties hebben daar hoef je je echt niet voor te schamen.
Maar het PUNT blijft dat Ajax gewoon beter had moeten spelen dan hadden ze gewoon gewonnen, nu gaan de schaamhaar de schuldt geven.
schijt aan werkwoordenSchuld is geen werkwoord :X
Ieg,
Je moet toegeven dat het een andere wedstrijd is als Timmer rood had gekregen, welke grabbelaar hebben jullie op de bank zitten?
schijt aan werkwoorden
Maar Timmer heeft geen rood gekregen, geel was terecht er liep nog iemand mee die tussen timmer en de goal stond toen de overtreding werdt gemaakt.