het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
"Diego Biseswar heeft met zijn goede spel alsnog een clubkostuum 'verdiend'. Voor de aanvaller was bij Feyenoord geen toekomst weggelegd en dus zat er in eerste instantie ook geen rugnummer en clubkostuum in"

:D

"Diego Biseswar heeft met zijn goede spel alsnog een clubkostuum 'verdiend'. Voor de aanvaller was bij Feyenoord geen toekomst weggelegd en dus zat er in eerste instantie ook geen rugnummer en clubkostuum in"

:D

:W

De speler die in de zomer weg moest, maar niemand wilde hem hebben, is nu ineens de topper van Feijenoord haha

Gvd, werd net dus gebelt door Ajax, was wat fout gegaan met mn kaartje :P
Helemaal in de stress maar als het goed is nu opgelost :D

Die Sno gauw eruit hoop ik, Suarez, Gabri en de Silva in de basis. Die Leonardo deed het best leuk, maar zn passing was echt klote. Suarez maakte meteen volop dreiging. Komt best goed allemaal, maar het moet ff beginnen te lopen. Die wissel van van Basten, ook al kan ie hem prima toelichten, is wel apart. Huntelaar kan daarvan best een deukje in zn zekerheid hebben gekregen. Maja, Feyenoord moet makkelijk lukken, al kan het altijd raar lopen en heeft Feyenoord nu wel pas met grote cijfers kunnen winnen.

Thuis tegen Volendam :rolleyes:

Ik ga gewoon weer uit van een dikke overwinning zoals de laatste jaren, zondag staan de viziertjes wel op scherp hoor!
En over Huntelaar, die jongen is slim genoeg en laat zich echt niet gek maken door die wissel. Het was gewoon een logische beslissing :)
Zondag schopt ie dr wel 2 in :W

Thuis tegen Volendam :rolleyes:

Ik ga gewoon weer uit van een dikke overwinning zoals de laatste jaren, zondag staan de viziertjes wel op scherp hoor!
En over Huntelaar, die jongen is slim genoeg en laat zich echt niet gek maken door die wissel. Het was gewoon een logische beslissing :)
Zondag schopt ie dr wel 2 in :W

Ik onthoud dit even ^^

Op dit moment hebben beide trainers het team niet op de rails.

Geef Gert-Jan toch net wat meer kans, door zijn ervaring.

Dus ben benieuwd wie wint, of gelijkspel misschien? :)

Status
Not open for further replies.
Back