het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
1 wedstrijd nu echt goed gespeeld(biseswar). Als hij deze lijn doortrekt,kan ik(en vele andere) me toch lelijk vergist hebben in zijn kunnen. Al zie ik toch liever het koppel tomasson-makaay

Urby was idd goed, en ik steun jou in je mening over Sno, wat een slak is dat zeg!
Veel kansen die er niet in gingen helaas, had zo 4-0 oid moeten zijn mja als ze het volgende week maar doen :P

Vraag me serieus af wie dr bij feyenoord in de verdediging gaan staan, ze hebben geen snelle mensen toch?

Silva speelt dan gewoon en Suarez ook natuurlijk. Snap alleen niet dat Sarpong erin stond. Suljemani op tien is prima, maar dan zou ik Cvitanich vanaf de flanken laten komen. Dat kan hij ook goed.

Sno wordt door het groepje waarmee we altijd kijken nu al "Sneu" genoemd. Wat een drama is dat zeg. Alleen maar verdwaalde karatetrappen enzo.

:P

Leo speelde 15min leuk mee, daarna slechte pass en beetje doodgebloed misschien iets voor Feyenoord in de winter? :+

Voor volgende week, Sno eruit, Gabri er weer in :)
En Suarez weer in de basis, toen hij erin kwam had je gelijk meer dreiging

Suarez was een hele verbetering. Ook beter voor Huntelaar qua aanspelen. Leonardo begon aardig, maar was al snel over. Gabri is nog geblesseerd misschien he.

Die speelt wel hoor :P
En anders heb je altijd Lindgren nog achter de hand :)
Heerlijk om eindelijk eens een goede "bank" te hebben

Status
Not open for further replies.
Back