This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Ja zeggen ze, ze willen even populair doen en laten weten dat ze geld hebben.

Prima van Manchester City, maar praatjes vullen geen gaatjes.

net zo'n verhaal als madrid dus. Grote verhalen en vervolgens niets

OVerigens gewoon goed gehandeld van ajax. Stel ze verkopen hem nog op de laatste dag voor 40 mil. Leuk en aardig...maar vervolgens sta je dan toch met lege handen want op tijd vervanging regelen dan lukt niet meer.

Maar zo'n bod als nu komt niet in de winterstop. Huntelaar heeft dan immers als europees gespeeld en is dus niet speelgerechtigd voor andere clubs op europees niveau.

Ben benieuwd wat er terecht komt van Manchester City. Op de valreep een team kopen lijkt me niet echt hoe je het moet doen. De motivatie en het teamgevoel zal absoluut niet aanwezig zijn... Zware kluif voor de coach.

net kaarten binnen gekregen van feyenoord-ajax 21 vak W:| was de enige nog voor clubkaarthouders

en tegen volendam vak y gewoon onder uitvak zoals normaal

Wees blij man, andere vakken kostte 62,50.. alsof je een emmer leeg gooit
Ik ga sowieso ook tegen Kalmar..
Ja ik snap geen ruk van waarom W en Y altijd goedkoper zijn terwijl achter de goal de mooiste plaats is imo..

Kalmar kan ik niet bestellen volgens de site.. morgen nog eens proberen

r0000bert, regel het ff dan gaan we zwaaien:henko:

Wormgoor trouwens alweer naar utrecht, zag hem net rijden in zijn Auditje A8, ben gvd nog ouders als hem:|

Ja ik snap geen ruk van waarom W en Y altijd goedkoper zijn terwijl achter de goal de mooiste plaats is imo..

Omdat je de helft van het veld niet ziet d0h.

1 keer direct achter het doel gezeten op de 5e rij (Fullham - Wigan, in de UK dus), daar zag je echt geen drol van wat er nou eigenlijk gebeurde. Zit nu op de 2e ring, 4/5e rij net iets van de middenlijn, topplekken 8)

En voor welke club ben jij? Ik heb je nog nooit gezien hier...

je hebt wel gelijk maar als er nou net die ene helft veel wordt gescoord heb je de beste plek, daarom zit ik tegen Volendam op Y achter de goal

@r000bert, haha ja die is nog van Ajax en die moet die volgende week inleveren

Het begint met AJ en eindigt op AX.

Maar dan zit je nog steeds 1 helft uit je neus te vreten.

die andere helft sfeer maken, of Timmer roepen die draait vaak wel om.. JE KAN BETER SCHAATSUUUH

Maar wel een zonde dat je voor aj en eindigt ax bent:|

Maar van de wedstrijd krijg je vrij weinig mee. Sfeer is idd perfect achter het doel (Bij Fullham ieg), daar schort het niet aan

Last edited:
Status
Not open for further replies.