This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Wat een slechte wedstrijd...
PSV gefeliciteerd met de 1e prijs van het jaar en tevens ook de laatste!

Ajax laat contract Wormgoor ontbinden
Geschreven op zondag, 24 augustus om 09:02

Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor ontbonden. De negentienjarige verdediger van Jong Ajax bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan, zo meldt De Telegraaf in haar zondageditie. Wormgoor werd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen door hoofdtrainer Marco van Basten bij het eerste gehaald en speelde mee in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31. Bij de Amsterdamse club wenst niemand commentaar op het voorval te geven.

De jonge Leersummer maakte pas vorig jaar zijn opwachting in de jeugdopleiding van Ajax. Wormgoor, die als rechtsback of in het centrum uit de voeten kan, begon bij HDS, waarna hij op zijn twaalfde overstapte naar DOVO in Veenendaal. De speler kwam de afgelopen jaren uit voor verschillende vertegenwoordigende elftallen.

Iemand zn maat toch van hier, toffe gozer

Wat een d0rk, zit je eindelijk in het 1e, ga je geld jatten :X

Iemand zn maat toch van hier, toffe gozer

Altijd wel grappig om mijn 2 oude clubs DOVO en HDS te lezen, maar toch is het een naaistreek, kwam hem gister nog tegen in Starlight maar hij is normaal al een verwend jochie dus ik snap niet waarom die dan gaat stelen.

Imo heeft ie nu zn carriere verneukt als prof, wie wilt dr nou iemand in zn selectie die van zn ploegmaten gaat jatten.
En hoeveel heeft zo'n speler nou bij zich, zullen geen duizenden euro's zijn en met zo'n contract zal je toch niet echt slecht verdienen lijkt me.

ik weet niet wat hij verdiende mocht die nooit vertellen iig, hij zal in leersum nu wel helemaal uitgekotst worden aangezien hij hier nog bij zijn moeder woont.

Carriere is iig verneukt of hij moet met een sterk excuus komen, imo wel jammer ook al is het een neus, dat hij het nu zo verneukt heeft voor zichzelf

oja zijn vriendin is ook zwanger

Ja hij had geld geleend aan Edgar en niet terug gekregen en het vervolgens van hem weer gestolen, raar verhaal en als het echt zo is wordt je er niet om ontslagen lijkt mij...

Ajacied Wormgoor stal 'eigen' geld
Ajax en Vito Wormgoor zijn per direct uit elkaar gegaan. De negentienjarige Ajacied zou gestolen hebben van Edgar Manucharyan, maar pakte slechts zijn eigen geld terug, meldt De Telegraaf.

Wormgoor had 150 euro uitgeleend aan de Armeniër en benadrukte vervolgens enkele keren dat hij het bedrag graag terugzag. Nadat Manucharyan na een tijdje nog steeds niet had terugbetaald, pakte Wormgoor het zelf.

Ajax liet het contract in overleg met de verdediger zelf afgelopen weekeinde ontbinden. Wormgoor, die in de voorbereiding nog meespeelde met het eerste elftal, kwam onder Marco van Basten bijna in aanmerking voor een plaats in de A-selectie.

Helder staat op en doet midden in de nacht op een terras aan de Amstel de hele voorzet voor. Stoelen en tafels gaan opzij. ,,Er zit een verhaal achter die goal. Kort daarvoor had je Ajax-Bayern gehad, 5-2. Maakte Finidi George een fenomenale goal met buitenkant rechts. Op Highbury geeft Tony Adams twee minuten voor die goal een pass. Dennis kopt door en ik begin al te sprinten. Ik ga alleen op de keeper af. In plaats van dat ik de keeper omspeel, schiet ik ook met buitenkant voet. Bij Finidi George draaide de bal in de hoek, bij mij was het een inworp voor de tegenstander.

Nog zo'n fraai stukje

,,Iedereen in de gevangenis kende Glenn Helder, de voetballer. Gasten vroegen of ze iets voor me konden betekenen, of ze iemand in elkaar moesten beuken. Twee keer in de week voetbalden we daar. Op het scherp van de snede. Speelden we tegen een vaste groep. Van de 20 keer verloren zij 18 keer. Maar die twee keer dat ze wonnen, moest ik dat vijf weken horen. Brulden ze van de ene naar de andere cel: ‘Hé Glenn, slaap je al? Waarschijnlijk niet, he? Na dat tyfus-pak slaag.’

,,Ik kon het wel hebben. Gilde ik door mijn raampje terug. ‘Ik ben verdomme 39, joh, klootzak. Wat wil je nou? ’ Hoorde ik ze gieren van de lach en beuken op de deur. Mooi man. Het enige nadeel van die gevangenis was, dat ik elke dag mijn hart in mijn keel voelde bonken. Omdat ik elke dag mijn kind miste en die woede voelde. Dat ik dacht, die gast die hier voor gezorgd heeft, die ga ik pakken. Dat is het enige slechte van de gevangenis geweest. Ja, er waren ook gasten die zich ophingen. Maar verder ging het wel.

Heel het verhaal, maar ik geloof dat jullie het toch niet gaan lezen

Status
Not open for further replies.