This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vT0Ij1GpdS4"]YouTube - Calimero aflevering 1: Calimero wordt geboren[/ame]

Het seizoen is nog niet begonnen, of Tinne heeft de Calimero award al weer in het bezit.

Kan je zien dat de naam Ajax nog iets waard is, anders had je hem aan Omniworld nog niet kwijtgeraakt :+

Het seizoen is nog niet begonnen, of Tinne heeft de Calimero award al weer in het bezit.

Ik denk dat ik het ook gewoon moet accepteren en met trots moet uitdragen!

Beter klein met grote prestaties dan groot en niet presteren......(nee ik bedoel 010 )

Fey. - PSV in Amsterdam.....+pippi+

Ja mooi he
Nog 7 te gaan :+

Leonardo kan naar NEC, maar wilde nog 1x met vBasten spreken...
Zie hem al met tranen in zijn ogen staan..."snik snik alstublieft mr? "

Rommedahl wil ook blijven, is derde in volgorde voor zijn plek maar grijpt zijn kans wel 8P

Ajax versterkt zich met Sno
Ajax heeft een vervanger gevonden voor de langdurig geblesseerde Mitchell Donald. De Amsterdammers hebben met Celtic een akkoord bereikt over de transfer van Evander Sno.

De 21-jarige Sno tekent bij Ajax een contract voor drie seizoenen. De middenvelder kon bij Celtic niet langer rekenen op een basisplaats. Hij werd onlangs ook in verband gebracht met de Spaanse eersteklasser Osasuna.

Sno doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok op zijn achttiende naar Feyenoord. Ook daar brak de middenvelder niet door in de hoofdmacht. Via NAC Breda belandde hij in Schotland bij Celtic.

Vooral trainer Marco van Basten zou een fan zijn van Sno, die de afgelopen twee weken met Jong Oranje uitkwam op de Olympische Spelen. Tijdens dat toernooi liep Sno tegen een schorsing van twee duels aan door een rode kaart in de openingswedstrijd tegen Nigeria.

Ik ga pas zeiken als ik hem heb zien spelen. Als hij het goed doet, dan ben ik ook wel zo vrij om dat toe te geven. En het is ook niet dat ik racistisch ben aangelegd :+ . Alleen heeft Furby mij vaak hartkloppingen bezorgd in de Arena en sindsdien is hij mijn favo afzeikobject.

Status
Not open for further replies.