This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ronaldo naar PSV? hahaha

Trouwens, Stam wou bij zn afscheidswedstrijd dat Jol zou fluiten, dat was allemaal geregeld maar nu heeft de KNVB besloten Jol eraf te halen en Luinge te sturen.
Gevolg : Jol klaagt KNVB aan

Prachtig, kut streek van de KNVB en dat gaat al 2 jaar zo met Jol-KNVB

Die Uilenberg is ook drie keer niks daar in Zeist, Stam had zelf aangegeven Jol als scheidsrechter te willen op zijn afscheidswedstrijd. KNVB begint af en toe wel een beetje kansloos te worden imo..

Ajax waagt opnieuw een poging Ismail Aissati los te weken bij PSV. Algemeen directeur Jan Reker bevestigde aan het Eindhovens Dagblad dat de Amsterdammers zich officieel hebben gemeld voor de negentienjarige middenvelder.

*mocht het tot een transfer komen, dan lijkt het me erg onverstandig.
Dit is geen Perez :X

Als psv moeilijk gaat doen zal het wel een rechtzaak worden, hoe dan ook zal die naar Ajax vertrekken denks.

PSV kan tot de zomer van 2009 moeilijk doen.
Er schijnt iets te zijn waarvan PSV zegt, bindend. Kamp Aissati zegt van niet.

Btw, hoezo gaat hij sowieso naar Ajax?
Nergens staat er dat hij naar Ajax wil, enkel dat Ajax dat wel zou willen.

Hij wilt echt wel naar Ajax, buitenland is nog te vroeg voor je en er zijn 2 topclubs in NL op dit moment.
Dan ga je van de ene naar de andere
Psv kan hem aan zn contract houden maar dan loopt ie voor niets weg na dit seizoen.

Onze m0rco vriend heeft weer tegen Stevens gezegt dat hij een transfer wilt, ik ga er dus vanuit dat hij naar Ajax komt.
Goede aankopen tot zover

Aissati: 'Ik wil weg en waarom niet naar Ajax?'
14/07/2008 13:28

Ismail Assaiti was maandag gewoon present tijdens de eerste training van PSV, maar als het aan de middenvelder ligt was het ook een van zijn laatste sessies in dienst van de Eindhovense club.

'Ik wil sowieso weg', wond Assaiti er geen doekjes om voor de camera van de NOS. 'Ik heb die beslissing twee maanden geleden al genomen. Toen ben ik er achter gekomen dat het tijd is ergens anders te gaan kijken.'

'Ik heb nog wel een goed gesprek gehad met Huub Stevens (de nieuwe trainer van PSV, red.), maar dat verandert niets aan de situatie', aldus Assaiti. 'Ik vind het jammer, maar in het voetbal gebeuren dat soort dingen.'

Geconfronteerd met de vraag of hij een overstap naar Ajax ziet zitten, was de jeugdinternational ook al duidelijk: 'Ajax is een interessante club. Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen.'

Aissati schermt al langer met een vertrek bij PSV. De negentienjarige middenvelder kwam tijdens het afgelopen seizoen niet veel aan spelen toe. Op papier is hij nog in het bezit van een contract tot medio 2009, maar PSV zegt met Aissati een mondelinge overeenkomst te hebben over een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2012.

Een overgang naar FC Utrecht, als onderdeel van de transfer van Erik Pieters naar PSV, zag Aissati onlangs niet zitten. Ajax lijkt nu de belangrijkste gegadigde om de middenvelder over te nemen. De Amsterdammers hebben inmiddels een bod uitgebracht, maar van een akkoord met PSV is nog geen sprake.

Kom maar kom maar

Aissati kopen, Huntelaar nog een seizoen houden en een goede verdediger erbij.
Dan kan het bijna niet fout gaan

Van Basten rekent op Huntelaar en hoopt op 'type-Stam'
14 juli 2008

Marco van Basten rekent er op dat Ajax er in slaagt om Klaas Jan Huntelaar, die aast op een transfer naar een grote Europese club, voor de club te behouden. "Klaas Jan staat nog gewoon bij ons onder contract en ik ga er vanuit dat hij het seizoen afmaakt bij Ajax", zei Van Basten tijdens zijn eerste perspraatje als Ajax-trainer.

Van Basten trof maandagochtend 27 spelers aan op zijn trainingsveld, terwijl bovendien EK-gangers Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg nog ontbraken. Deze selectie wordt de komende weken nog flink afgeslankt, vertelde Van Basten. "Een selectie van 24 man, lijkt me mooi. Daar willen we het seizoen mee ingaan."

Er moeten dus wat spelers afvallen, zeker omdat Ajax nog één of twee spelers aan hoopt te trekken. Bovenaan het prioriteitenlijstje staat een verdediger, liet de coach weten. "We zoeken naar een type-Jaap Stam. Henrique, van FC Barcelona, is een optie. Wellicht kunnen we hem huren, maar de situatie is vrij complex. Het is dus even wachten hoe dat loopt. Of Khalid Boulahrouz een optie is? Nou, het lijkt me niet verstandig om op allerlei namen in te gaan. We zoeken in elk geval naar een fysiek sterke speler, die bovendien de lijnen uit kan zetten. Zoals Stam deed, dus."

"Maar ook als we er niet in slagen om deze verdediger aan te trekken, zijn we blij met de selectie", haast Van Basten zich te zeggen. "We hebben twee zeer goede aankopen gedaan, met Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani. En als ik Danny Blind meetel, hebben we zelfs drie belangrijke aanwinsten. Want Danny (de nieuwe technisch directeur, red.) is hier heel goed op zijn plaats", aldus de oud-spits.

Uiteraard kwam ook Ismail Aissati even ter sprake. Van Basten zei vooral dat hij een verdediger zocht, maar over een nieuwe middenvelder repte hij niet. Toch is het geen geheim dat Ajax bij PSV een bod heeft neergelegd op de jonge middenvelder. "Ja, daar wordt inderdaad over gesproken. Maar we hebben intern afgesproken dat ik daar niet op reageer. Wellicht over een paar weken wel, als er meer duidelijk is."

Status
Not open for further replies.