This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Lekker fucking belangrijk allemaal, Nederland speelde gewoon kut en Rusland was duidelijk en terecht beter. Van mij mogen ze ook Europees kampioen worden. Nederland speelde weer gewoon het oude kwalificatie spelletje .

Jammer van NL, Rusland was gewoon sterker. Vanavond in het blauw *duimen dat Italie Spanje pakt*

Wat een ontnuchtering.

Maar goed, Rusland was eigenlijk niet eens zo sterk, maar Oranje was gewoon zwak. Als je die spelhervattingen zag en vrije trappen tegen Rusland, daar zit dan meer in denk ik dan. Verder was het balverlies dramatisch, de opbouw was angstaanjagend slecht en de verdediging liet veels te vaak zijn mannetje lopen.

Het was schandalig geweest als Nederland alsnog gewonnen had...

verdiend verloren. desalniettemin was dit wel HET jaar waar we serieus kans maakte op de titel.

waardeloos spel van nederland! heb me zitten ergeren hoe slecht ze speelden.
verdient verloren dus.

Van Basten had zich moeten aanpassen aan het spel van Rusland met de opstelling.

Maar nee hoor, gewoon de opstelling van de eerste twee wedstrijden, want dat was zo'n succes! wat een totale graf bende.
Ik weet zeker dat als hij de opstelling had aangepast we veel beter hadden gespeeld.

Ga nou niet v basten lopen aanvallen, rusland was gewoon beter.
Voordat we tegen die russen moesten was hij nog de held, beetje lame dit.

Je kan niet altijd met dezelfde opstelling blijven spelen als dat maar 2x een succes is geweest.
Tevens was dat een succes omdat de tegenpartij toen zo belabberd speelde, Rusland speelde alles behalve belabberd.

Ik bedoel, de tegenpartij anticipeert daarop en met een aanvallen Rusland ben je dan gewoon dik de haas.

Toen het 1-1 werd dacht er is nog een kans, in de verlenging hebben de russen ons wel terecht afgemaakt :X
Het is jammer typisch Nederlands voetbal, ik dacht dit jaar echt dat ze kans hadden op de titel.

Ik had ook verwacht dat Nederland dik ging winnen van de Russen 8P

wij zaten om een gegeven moment met 10man om een 7" tv'tje na sluitingstijd op het werk..

dat maakte de wedstrijd wel extra spannend
maar helaas geen succes

Tering wat een kutzooi gisteren :X.

Wat speelde iedereen onder hun niveau, alleen van der Sar niet. En ik blijf er bij dat Rusland echt niet zo goed is. Nederland was gewoon zeer zwak, geen drang om te winnen, niet zo gebrand als tegen Italië en Frankrijk...

Ook had van Basten de opstelling moeten wijzigen. Weer dezelfde opstelling niet echt verassend... En een coach als Hiddink weet dan hoe hij het tactisch moet uitspelen.

Het boeit me nu ook geen reet meer wie de titel pakt.

Portugal krijgt een rustdag, eruit!
Kroatie krijgt een rustdag, eruit!
Nederland krijgt een rustdag, eruit!

Volgens mij heb ik hier een link, geen wedstrijdritme?

WENEN - De Turkse reservekeeper Tolga Zengin moet serieus rekening houden met een optreden als veldspeler bij het EK. Dat zei de Turkse bondscoach Fatih Terim in de aanloop naar het duel met Duitsland in de halve finales, woensdag in Basel.

Alle spelers van het nederlands elftal die gisteren tijdens de wedstrijd gewoon STIL op het veld stonden (ex. keeper) mogen wat mij betreft een voetbal verbod krijgen. De tering zeg, zelfs met miljoenen blijk je weinig zekerheid te kopen. :+ Gisteren was een aanfluiting, ronduit belachelijk. Voetballers die stil staan en 0 vechtlust tonen krijgen van mij geen waardering. Met dat eeuwige con-tro-le-ren-de spel, pffffffffffffffffff.

Van de Sar heeft dit ook echt niet verdient.

Status
Not open for further replies.