het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
En je baan als taalpurist :P

Maare, niks Rusland moet winnen. Spanje all the way baby!

Spanje is net als NL ook altijd ongelukkig op grote toernooien, spelen mooi aanvallend voetbal en met leuke combinaties om naar te kijken.

Rusland is een vieze eendagsvlieg die nu mbv Hiddink een ander land analyseert en dan kapot gaat spelen. Lekker anti voetbal\, zij zorgen dat een ander land niet kan voetballen zoals ze willen. Tuurlijk als je wilt winnen is dat de manier, maar ik vind het niet iets om fan van te zijn of aan te moedigen. Speel gewoon het spelletje, met een beetje defensive tactics, maar niet met de nadruk op dat laatste (is in principe ook wat iedereen van Oranje riep dat Oranje deed, uitgaan van je eigen spel). Misschien komt deze mening deels voort uit mn frustratie maar fuck dat.

Spanje mag van mij weer flink winnen van Rusland. Als Hiddink de volgende keer ook Rusland niet meer coached gun ik het ze ook weer hoor, prima jongens die Russen, allemaal Dirkjes. Maar ik heb een klein beetje een hekel gekregen aan die juichende boer.

Als we dan in de finale weer zo'n wedstrijd krijgen als tegen Italië.. Mijn god zeg, wat een saaie slappe zooi!

2vuxxn7.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=o-qNqyUM4pM"]YouTube - Rosie Studio Sportzomer en afsluiting[/ame]

Nee, zal wel een blauw sportdrankje hebben gehad. Zag Hiddink gister tijdens het interview op de training er ook mee lopen!

Status
Not open for further replies.
Back