het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Ongelovelijk dit, poule des doods overleven met 9 punten en er dan tegen Rusland uit :(!!!!

Net trouwens 3 turken bijna koud gemaakt, graf tieves volk!

Bij Rusland spelen hoofdzakelijk spelers uit de eigen competitie.
Nu zag iedereen een verschil in conditie. En laten die gasten pas halverwege hun landelijke competitie te zitten :!

Ik vind het ongelovelijk kut dat Nederland er uit ligt, maar ik ben blij dat het dan op deze manier gebeurd.. De Russen hebben naar mijn mening terecht gewonnen... Ze hebben gewoon erg sterk verdedigd, op de corners en vrije trappen na... Alle credits naar die gekke Russen (en guus natuurlijk)

Ongelovelijk dit, poule des doods overleven met 9 punten en er dan tegen Rusland uit :(!!!!

Net trouwens 3 turken bijna koud gemaakt, graf tieves volk!

Maar wees heel eerlijk, waar lag dat nu aan? Aan het fantastische spel van Nederland, maar daarnaast ook aan het belabberde voetballen van de tegenstanders, want Frankrijk en Italie hebben niet echt 1 goede wedstrijd gespeeld...

Tegen Italie en Frankrijk was je gewoon beter, tegen Rusland zat alles tegen.
We hebben verdiend verloren hoor, dat hoor je me echt niet ontkennen.
Er zat gewoon niets in vandaag voor NL.

We moeten ze niet onderschatten, ik zie het zo gebeuren dat Oranje het weer laat liggen!

Zaterdag zal het hoe dan ook een leuke strijd gaan worden, kijk er al naar uit! :W

Dus toch wel, wat een drama voetbal speelde Nederland en wat een wereldvoetbal speelde Rusland.

Respect voor Hiddink, die zet toch altijd met zijn teams goede prestaties neer! De russen waren echt overal waar ze moesten zijn en vonden elkaar echt altijd.

Dit was dus E. v/d sar zijn aller laatste wedstrijd voor NL of? Zonde om dat dan zo af te sluiten...

Nja, v/d Sar kan je niets verwijten, die man keepte als een wereldster, als daar stekelenburg had gestaan oid, was het nog veel erger geweest.

Nederland speelde echt belabberd!, totaal geen drang om te winnen, alleen maar achteruit voetballen, 9 van de 10 duels verloren ze. gewoon ronduit KUT

Respect voor hiddink, de beste man weet gewoon hoe het spelletje in elkaar steekt.

Verliezen is altijd kut, maar als je dan verliest dan maar terecht verliezen tegen een tegenstander die vele malen beter was.

Mja het ongeloof heerst vooral, als je een jaar had om de titel te pakken dan was het dit jaar.
Misschien dat op het het WK2010 iedereen NOG beter is maar veel beter dan dit zal je niet krijgen.

Nja, v/d Sar kan je niets verwijten, die man keepte als een wereldster, als daar stekelenburg had gestaan oid, was het nog veel erger geweest.

Ik verwijt v/d Sar zeker niks, deze man is gewoon de aller beste speler van het gehele team! Het is alleen zonde dat hij dan zo zijn carrière bij NL afsluit.

Zonder hem hadden we zeker niet zover gekomen, wat kan die man keepen zeg, ongelooflijk!

Ik irriteer me dood aan iedereen die hiddink aanbidt voor de overwinning van rusland
Het is het team zelf gewoon die heeft gewonnen hoor, rol van de trainers worden veel te zwaar overschat :(

Ik irriteer me dood aan iedereen die hiddink aanbidt voor de overwinning van rusland
Het is het team zelf gewoon die heeft gewonnen hoor, rol van de trainers worden veel te zwaar overschat :(

Wel frapant dat de ,, slechte '' teams waar Hiddink coacht het relatief altijd heel erg goed doen voor hun doen.

Ik vind hiddink zeker een goede coach hoor daar niet van..
Maar op de een of andere manier worden er over teams die geleid worden door hem bijzonder weinig over de spelers des te meer over hiddink zijn goddelijkheid gesproken en dat vind ik niet terecht..

Je hebt gelijk hoor, het zijn toch de spelers die de prestaties neer moeten zetten uiteindelijk. Hiddink ,, haalt '' gewoon die kwaliteiten naar boven uit die spelers keer op keer. :W

Ik wilde net zeggen, Hiddink kan gewoon goed coachen, die man weet gewoon wat je wel moet doen en niet moet doen, echt geen toeval dat hij met landen die nog nooit zover gekomen zijn, altijd erg goed presteerd.

Kan je tegenin gaan of niet, maar het is gewoon zo.

V/d Sar is een held btw, jammer dat die man geen 5 jaar jonger is, DAN hadden we nog kans gemaakt op het wk 2010. Niet dat alles van hem afhangt, maar die man pakt gewoon wat andere keepers niet eens kunnen.

Edit: Je hebt wel een beetje gelijk in je laatste post, hiddink word geprezen (terecht) en spelers zijn maar pilonnen oid, rusland is gewoon een goed team, zeker de helft van die spelers speelt volgend jaar bij een "semi"-topclub denk ik, zelfde als met zuid korea toen gebeurde.

Status
Not open for further replies.
Back